۵ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴

امام جمعه رشت:

تفکر سازش با آمریکا حربه دشمن است

تفکر سازش با آمریکا حربه دشمن است

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه عده ای به دنبال این هستند که نشان دهند تنها راه نجات ملت سازش با آمریکا است، گفت: مردم ایران هرگز به نوای دشمن پاسخ نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می‌کنند آرامش را از جوانان ما بگیرند، اظهار کرد: رسانه‌های معاند مهمترین ابزار دشمن برای دور کردن جوامع اسلامی از مسیر سعادت و بصیرت هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ضمن تبریک ولادت حضرت مسیح اضافه کرد: این پیامبر الهی همواره بر همنشینی با افراد صالح و خداترس تاکید داشتند تا معاشرت با آنها موجب افزایش بصیرت ما شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه اضافه کرد: حضرت زهرا (س) الگوی کامل برای هر زن و مرد مسلمانی هستند و در دوران سخت زندگی خود با تبعیت کامل از ولی الهی، چهره منافقان را رسوا کردند.

آیت‌الله فلاحتی خطبه حضرت زهرا را موجب نمایان شدن راه درست و حق برای امت اسلام در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: همه باید در زندگی رفتار و سخنان ایشان را الگوی راه خود قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، افزود: مردم گیلان در سال ۸۸ یک روز جلوتر از سایر مردم کشور بر علیه فتنه گران قیام کرده و به خیابان آمده و اعتراض کردند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه طبق فرمایشات رهبری، اگر مقابل جریان تحریف بایستیم، جریان تحریم قطعاً شکست می‌خورد، بیان کرد: آمریکا دشمن اصلی مردم ایران است و ملت ایران چهره واقعی آنها را می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ وقت از دشمنی با ملت ایران و جوامع اسلام دست برنمی‌دارد، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه دست از توطئه علیه کشور و ملت برنمی‌دارند و با تحریف واقعیت سعی در کتمان حقیقت دارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تلاش عده‌ای مبنی بر القای این موضوع که «بایدن» با «ترامپ» فرق دارد، گفت: برخی مسئولان ترسو هم این حرف را تأیید می‌کنند در حالی که شیطان همیشه در کمین است و راه‌های زیادی را برای فریب مردم به کار می‌بندد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال جذب دل‌های مردم است، اظهار کرد: دشمنان می‌گویند که حال جسمی رهبر معظم انقلاب مساعد نیست و علیه خانواده ایشان صحبت‌های ناروای زیادی می‌گویند و متأسفانه یک فرد ترسو هم سخنان دشمن را تصدیق کرد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا با ایجاد نارضایتی و ناامیدی در جامعه، تنها راه نجات ملت را سازش با آمریکا معرفی کند، گفت: مردم ایران هرگز به نوای دشمن پاسخ نمی‌دهند و فریاد مرگ بر آمریکای ما همواره بلند است و این مردم همانند قبل، کنار امام و رهبری می‌ایستند.

وی با بیان اینکه بودجه نوشته شده بیمار است و اشکالات زیادی دارد، عنوان کرد: از مجلس انتظار داریم قانون بودجه را اصلاح کند تا دولت آینده دچار چالش و نوسانات بودجه نشود.

کد خبر 5104409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha