۸ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۰۷

معاون فرماندار ساوجبلاغ خبر داد؛

ایجاد پایگاه متمرکز توزیع کالاهای تنظیم بازاری در چهارباغ

ایجاد پایگاه متمرکز توزیع کالاهای تنظیم بازاری در چهارباغ

ساوجبلاغ - معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار ساوجبلاغ از ایجاد پایگاه متمرکز توزیع کالاهای تنظیم بازاری در بخش‌های چندار و چهارباغ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزانه معدنکن بعد از ظهر دوشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان ساوجبلاغ از ایجاد پایگاه متمرکز توزیع کالاهای تنظیم بازاری در بخش‌های چندار و چهارباغ خبر داد.

وی بیان کرد: پس از احداث محل توزیع کالاهای تنظیم بازار در شهر هشتگرد و ایجاد رضایت بین مردم، بر آن شدیم تا با هماهنگی‌های انجام شده با ادارات متولی و ناظر شهرستانی این مراکز را در بخش‌های چندار و چهارباغ نیز ایجاد و با نظارت بازرسان و همکاری اداره صمت شهرستان نسبت به توزیع اقلام مورد نیاز مردم در این دو بخش اقدام کنیم.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌هایی برای تأمین میوه شب عید در شهرستان انجام شده و در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت.

تشکیل تیم کارشناسی بررسی وضعیت بهداشتی توزیع اقلام

وی خواستار نظارت بر بهداشت عرضه برخی از اقلام مصرفی شد و خاطرنشان کرد: تیم کارشناسی بررسی وضعیت بهداشتی توزیع اقلامی همچون مرغ و تخم‌مرغ در سطح شهرستان تشکیل شده و در این زمینه نظارت و بازدید با شدت انجام می‌پذیرد.

معدنکن افزود: نظارت بر درج قیمت‌ها و بازرسی از انبارها نیز از اولویت‌های کارگروه تنظیم بازار خواهد بود.

وی به مسائل و مشکلات مربوط به آرد و نان نیز اشاره‌ای کرد و گفت: مجوزهای نانوایی باید در چارچوب قانونی صادر شده و برحسب نیاز و بررسی کارشناسانه نسبت به صدور مجوز اقدام شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار ساوجبلاغ افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته برخی از نانوایی‌ها مشمول کاهش و یا افزایش سهمیه آرد خواهند شد که بتوانیم توزیع مناسب نان را در شهرستان مدیریت کرده و به دنبال آن هستیم مجوزی دریافت کنیم که در صورت مشاهده تخلفات مکرر از سوی نانوایی‌های متخلف بتوانیم پروانه فعالیت آنها را باطل کنیم.

وی در پایان متذکر شد: توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در شهرستان به خوبی در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد و تشدید نظارت‌ها بر اصناف همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5107028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha