۱۲ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شد.

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کل آزمایش‌های انجام شده کرونا در خراسان‌جنوبی ۳۳ هزار و ۹۱۵ مورد بوده است که از این تعداد ۱۹ هزار و ۴۳۹ مورد منفی و ۱۴ هزار و ۴۷۶ مورد مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به انجام ۱۰۰ آزمایش جدید کرونا در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: بر اساس این آزمایش‌ها ۱۹ بیمار جدید مبتلاء به کرونا در استان شناسایی شده است که از این تعداد ۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۰ مورد نیز سرپایی بوده است.

دهقانی فیروزآبادی ادامه‌داد: از موارد مثبت یک مورد در بشرویه، سه مورد در بیرجند، چهار مورد در طبس، سه مورد در فردوس، یک مورد در خوسف و هفت مورد در قاین بوده است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی بیماران مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی گفت: تعداد بیماران بستری با علائم حاد تنفسی ۱۴۸ مورد است که ۴۸ مورد آن بیمار قطعی مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تعداد بیماران مثبت بستری در بخش مراقبت ویژه ۲۰ بیمار است، بیان‌کرد: حال ۹ نفر از بیماران وخیم است.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه تعداد بیماران مثبت بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی ۱۳ هزار و ۷۱۱ است، ادامه داد: با فوت دو بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی تعداد کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۷۱۷ مورد رسیده است.

کد خبر 5110020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha