۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه یزد مطرح کرد:

اطعام مومنان و تهیه کمک جهیزیه در سایه شهید سلیمانی

اطعام مومنان و تهیه کمک جهیزیه در سایه شهید سلیمانی

یزدـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه یزد از تامین کمک هزینه جهیزیه، توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام مومنین در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت سالگرد سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، هزار پرس غذا از محل اجرای نیات موقوفات، مراکز افق امامزادگان و خیران طبخ و بین مردم توزیع شد.

وی بیان کرد: بر اساس نیت واقفان و خیران، بخشی از غذاهای طبخ شده بین عموم مردم و بخشی نیز تنها بین سادات، طلاب و نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود: همچنین به مناسبت این ایام، بیش از ۳ هزار بسته کمک‌های مومنانه در قالب طرح «راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومان می‌گذرد» با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تهیه و در اختیار خانواده‌های آسیب‌پذیر قرار گرفت.

وی با اشاره به تهیه چند سری کمک جهیزیه برای نوعروسان نیازمند بیان کرد: با شناسایی نوعروسان مستحق از طریق مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، اقلام مورد نیاز در اختیار آن‌ها قرار می گیرد.

کاظمی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه گفت: به مناسبت شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، برنامه های مختلف مذهبی به صورت مجازی و از طریق شبکه های مختلف و سایت های معتبر در امامزادگان و بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

کد خبر 5112831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha