۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۰۶

مدیرعامل برق گلستان:

بازسازی خطوط فرسوده برق در بافت تاریخی گرگان آغاز شد

بازسازی خطوط فرسوده برق در بافت تاریخی گرگان آغاز شد

گرگان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از آغاز بازسازی خطوط برق ۲۰ کیلوولت بافت قدیمی گرگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر نصیری بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه زمینی کردن خطوط ۲۰ کیلوولت در بافت قدیمی و مرکزی گرگان، اظهارکرد: با اجرای زمینی کردن کابل ۲۰ کیلوولت در بافت قدیمی و مرکزی گرگان، این منطقه از برق پایدار بهره مند می شوند.

وی توضیح داد: این منطقه، جزوء مناطق حساس و مهم شهر گرگان بوده به همین جهت اجرای پروژه تعویض کابل های روغنی فرسوده شهر گرگان از حساسیت خاصی برخوردار است چراکه علاوه بر تغذیه مرکز شهر، امکان رینگ و جابجایی بار فیدرهای در مرکز شهر را فراهم می آورد.

نصیری افزود: فرسودگی و وجود مفصل های متعدد که طی سنوات قبل به منظور رفع اتصالی ها اجرا شده، سبب شده تا ضریب پایداری شبکه مذکور بسیار پایین تر از شاخص ها شود.

وی اضافه کرد: در این قسمت از شهر به دلیل بافت تاریخی و حفظ و حراست از آنها نیازمند وجود زیرساخت های مناسب بوده طوری که در حال حاضر افزایش بار فزاینده ای در این قسمت وجود دارد و نیاز مبرم به اجرای شبکه برق با پایداری کامل است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اظهارکرد: شبکه های ایجاد شده در این مناطق بسیار قدیمی بوده و اتصالی های زیادی را در برداشته که جهت جلوگیری آسیب رسیدن به لوازم برقی منازل و کسبه، شبکه برق به طور کلی و با پایداری کامل در آنجا اجرا می شود.

کد خبر 5112945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha