رئیس اتحادیه علمای مسلمین دیالی هشدار داد:

توطئه سرویس های اطلاعاتی منطقه و غرب علیه روابط ایران و عراق

توطئه سرویس های اطلاعاتی منطقه و غرب علیه روابط ایران و عراق

رئیس اتحادیه علمای مسلمین استان دیالی نسبت به تلاش های سرویس های اطلاعاتی کشورهای منطقه و کشورهای غربی برای خدشه دار کردن روابط میان عراق و ایران هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اخبار العراق، «جبار المعموری» رئیس اتحادیه علمای مسلمین استان دیالی در عراق بیان کرد: برخی از سایت ها از سوی سرویس های اطلاعاتی کشورهای منطقه و کشورهای غربی حمایت می شوند تا روابط میان عراق و ایران را خدشه دار کنند.

وی افزود: این کشورها نمی خواهند شاهد روابط برادرانه میان عراق و ایران باشند و از طریق توطئه چینی های خود، به دنبال برهم زدن اوضاع و اهانت به این روابط و منحرف کردن افکار عمومی با مطرح کردن مسائل دروغین هستند.

المعموری ادامه داد: ما شاهد این روند در فضای مجازی هستیم. ایران در حمایت از عراق برای مبارزه با داعش چه در استان دیالی و چه در دیگر استان های این کشور، نقش فراموش نشدنی ایفا کرد.

وی گفت: این در حالیست که دیگر کشورهای جهان تنها نظاره گر کشتار عراقی ها در سنجار و دیگر شهرهای آن بودند. المعموری اضافه کرد: ایران یک کشور اسلامی و همسایه عراق است و ما روابط تاریخی با این کشور داریم.

پیش از این نیز «رعد الماس» یکی از رهبران ائتلاف دولت قانون عراق اعلام کرده بود که وقتی آمریکا نظاره گر کشتار عراقی ها بود ایران به کمک ما آمد.

کد خبر 5116974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      0 0
      جناب جبارالمعموری با اینکه همه وازجمله شما درموضوع داعش ،ایران را ناجی عراق می سناسید ،چرا برادران عراقی در مواقع لزوم آنطور که باید پاسخگوی حسن نظرایران نیستند؟