۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

رفع مشکلات اورژانس ۱۱۵ بخش ارم و بوشکان در اولویت قرار می‌گیرد

رفع مشکلات اورژانس ۱۱۵ بخش ارم و بوشکان در اولویت قرار می‌گیرد

بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: رفع مشکلات اورژانس ۱۱۵ بخش ارم و بوشکان دشتستان در اولویت قرارمی گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بخش ارم و بوشکان شهرستان دشتستان با حضور نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از اقدامات خوبی که در دو بخش ارم و بوشکان انجام‌گرفته، استقرار دو دستگاه آمبولانس ۳۱۵ کمک دار مجهز به دستگاه ونتیلاتور و دسی شوک است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی و صعب‌العبور بودن این دو بخش در اعزام و نجات بیماران و همچنین ارائه خدمات درمانی تخصصی بسیار نقش مهمی داشته است.

وی تصریح کرد: پیگیری خرید یک دستگاه آمبولانس مجهز به دستگاه ونتیلاتور و دسی شوک جهت پایگاه اورژانس ۱۱۵ بوشکان در دستور کار قرار گرفته است که باهمت و تلاش نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی امیدوارم به زودی محقق شود و این آمبولانس در اختیار اورژانس ۱۱۵ بوشکان قرار گیرد.

کشمیری اظهار کرد: زمین جهت احداث ساختمان اورژانس ۱۱۵ مهیا و با پیگیری اعتبار آن، عملیات اجرایی آن در آینده‌ای نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای و تأمین آمبولانس روستای دهرود سفلی با پیگیری مسئولین شهرستان باید انجام شود تا بیماران جهت اعزام با مشکل مواجه نشوند و خدمات‌دهی به نحو مطلوبی به بیماران داده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: تجهیز ناوگان اورژانس ۱۱۵ نقش مهمی در نجات جان بیماران دارد و یکی از اولویت‌های مهم ما در دو بخش ارم و بوشکان توسعه و تجهیز پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ است.

کشمیری خاطرنشان کرد: قطعاً رضایت پرسنل بخش اورژانس در خدمات‌دهی بهتر مؤثر است و مشکلات و نواقصات موجود در پایگاه اورژانس بررسی و در خصوص رفع آنها اقدام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ در مدت بحرانی شیوع بیماری کرونا کارنامه درخشانی را به یادگار گذاشتند، همان‌طور که در دیگر حوادث، صحنه‌های دلخراش تصادفات به سرعت حضور یافته و به بیماران بسیاری قبل از رسیدن به بیمارستان با توجه به وجود امکانات محدود زندگی بخشیده‌اند.

حمیدرضا شبانکاره، مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان نیز در این بازدید، خدمات و آمار بیماران اعزامی تصادفی و غیر تصادفی و همچنین بیماران کرونا مثبت و مشکوک به کرونا را بیان کرد و گفت: تجهیز آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ یکی از دلایل مهم از کاهش اعزام بیماران است.

در این بازدید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و جمعی از مسئولین بخش ارم و بوشکان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

کد خبر 5118519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha