۲۱ دی ۱۳۹۹، ۲۲:۵۱

اجرای قانون اساسی باید به مطالبه اصلی مردم و رسانه‌ها تبدیل شود

اجرای قانون اساسی باید به مطالبه اصلی مردم و رسانه‌ها تبدیل شود

قزوین - نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اجرای قانون اساسی باید به مطالبه اصلی مردم و رسانه ها تبدیل شود و با اجرای کامل قانون اساسی مشکلات کشور حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام علی معبودی در جمع شورای کانون بسیج رسانه خواهران قزوین با بیان اینکه قانون اساسی میثاق ملی ما است و بر اساس مبانی دینی متقن ترین، مستدل‌ترین و منطقی ترین نکات در آن نهفته است اظهار کرد: چیزی که برای ما و اصحاب رسانه مغفول مانده، قانون اساسی است که باید مورد مطالعه بیشتر واقع شود.

وی افزود: اصل ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون اساسی به طور کامل وظایف رهبری را تشریح کرده و رهبری بر اساس همین دو اصل فقط می‌تواند اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: نکات مقام معظم رهبری در حوزه واردات واکسن کرونا به کشور نیز بر اساس تدوین سیاست‌های کلی نظام، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و اهمیت سلامت مردم بود.

وی با اشاره به تولید واکسن ایرانی از کسانی که میگویند واکسن ایرانی را نزنید انتقاد کرد و گفت: رهبر معظم با توجه به سوابق واکسن‌های آمریکایی در آزمایش آن بر روی ملت‌های دیگر با این دستور جلوی یک خیانت بزرگ را گرفتند و این درایت و حکمت ایشان را نشان می‌دهد که با آگاه سازی جامعه، جلوی اهداف خودباختگان و عده‌ای پزشک نما که اعتقادی به توانمندی داخلی ندارند می‌ایستند.

حجت‌الاسلام معبودی ادامه داد: اجرای قانون اساسی باید به مطالبه اصلی مردم و رسانه‌ها تبدیل شود و اگر همه قوا اجرای قانون اساسی به عنوان میثاق ملی را در دستور کار قرار دهند بدون شک بخش عمده‌ای از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: قانون اساسی ما نیاز به بازبینی ندارد بلکه به خوبی راه را برای خدمت به کشور و مردم باز کرده است.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به حق آزادی در اصل ۹ قانون اساسی، ادامه دا د: هیچکس حق ندارد به نام حفظ استقلال، آزادی‌های مشروع افراد را سلب کند و افراد همیشه حق اعتراض دارند اما متأسفانه در کشور ما بیشتر اوقات این اعتراضات با دسیسه دشمن سو استفاده می‌شود و کسانی که به دنبال سرنگونی نظام هستند مطالبات بر حق مردم را به حاشیه می‌برند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی یکی از آزادترین کشورهای دنیاست اما آزادی نباید تا جایی پیش برود که امنیت را خدشه دار کند چون وقتی امنیت نباشد دیگر هیچ فعالیتی سازنده نخواهد بود.

معبودی در پایان، بیشتر مشکلات موجود در کشور را ناشی از سو مدیریت دانست و یادآور شد: پیروزی بر مشکلات با تحقق دولت دولت جوان، مؤمن، انقلابی و جهادی ممکن خواهد شد.

کد خبر 5119015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha