۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱

فرماندار گرگان:

برنامه های دهه فجر امسال پررنگ تر از سنوات قبل برگزار می شود

برنامه های دهه فجر امسال پررنگ تر از سنوات قبل برگزار می شود

گرگان- فرماندار گرگان گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال پررنگ تر از سنوات قبل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی ظهر دوشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: اولین سالگرد عالم ربانی گرگانی آیت الله میبدی را در پیش رو داریم و ستاد بزرگداشت برنامه‌های متنوعی را برای این ایام پیش بینی کرده که اکثراً مجازی محور است.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی به این مناسبت برنامه ریزی شده که برای معرفی سیره و سلوک آن روحانی گرانقدر برگزار خواهد شد.

حمیدی با اشاره به در پیش رو بودن دهه فجر گفت: در ۴۱ سال گذشته انقلاب ما فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده و هر سال یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی های مردم بوده است.

فرماندار گرگان بیان کرد: امسال برنامه‌ها باید پررنگ‌تر از سنوات قبل برگزار شده و این دهه را بزرگ بشماریم.

وی به رؤسای ادارات شهرستان گفت که پروژه‌های دهه فجر در زمینه‌های اشتغال زایی، اقتصادی و عمرانی تا پایان هفته جاری به فرمانداری اعلام کنند.

حمیدی اضافه کرد: انعکاس عملکرد ادارات از ابتدای دولت تاکنون و یا قبل از انقلاب و بعد از آن می‌تواند در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند ناامیدی را در جامعه رواج دهد، سبب امید و انگیزه مردم شود.

فرماندار گرگان با بیان اینکه علی‌رغم سنگ اندازی های دشمنان و تحریم‌ها پروژه‌های خوب در حال اجرا است، افزود: کیفی سازی شاخص ادارات و بیان عملکرد می‌تواند نشاط را به مردم برگرداند.

وی همچنین با توجه کمبود برق و گاز افزود: باید در ادارات صرفه جویی های لازم صورت گیرد.

حمیدی با اشاره به ممنوعیت تردد بین شهری و پلاک‌های غیر بومی بیان کرد: برگه تردد تنها برای کارهای اورژانسی و ضروری خارج از استان صادر می‌شود.

فرماندار گرگان به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان اشاره کرد و گفت: گرگان به ۱۹۰ محله تقسیم‌بندی شده که ۱۰۰ محله در روستا و ۹۰ محله در شهر است و در این راستا برنامه‌هایی برای پیشگیری و رصد و پایش بیماری کرونا در دستور کار است.

کد خبر 5119407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha