۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴

مدیر کل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد:

تامین میوه شب عید استان ۳۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تامین میوه شب عید استان ۳۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

یاسوج- مدیر کل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعاون روستایی برای تامین میوه شب عید استان، ۳۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت الله ویسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مسئولان برای تأمین منابع مالی خرید و ذخیره سازی به موقع ۶۰۰ تن سیب و پرتقال ویژه شب عید در استان مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی بیان داشت: در استان ۱۲۰ تشکل اتحادیه تعاون روستایی وجود دارد و این تشکل‌ها ظرفیت خوبی برای تأمین میوه شب عید، تأمین کالاهای ضروری و خرید تضمینی محصولات کشاورزی هستند.

ویسی تصریح کرد: تلاش‌های خوبی در راستای تأمین تسهیلات کم بهره از طریق بانک‌ها، صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی، حوزه امور اقتصادی استانداری و جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی افزود: همچنین در راستای فراهم شدن مکان مناسب برای راه اندازی غرفه عرضه محصولات کشاورزی با همکاری شهرداری‌ها در سراسر استان مکان مناسب به اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی واگذار می‌شود.

ویسی یادآور شد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم همچون روغن، قند، شکر و برنج با ایجاد این غرفه‌ها از طریق شبکه توزیع اتحادیه‌ها و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت برای عرضه به مردم آماده می‌شوند.

وی افزود: همچنین محصولات کشاورزی نیز با قیمت عادلانه در راستای حمایت از مصرف کنندگان و اقشار آسیب پذیر در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5119584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha