۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۴۸

نماینده مردم رفسنجان و انار:

وزیر ارتباطات به استان کرمان سفر می‌کند

وزیر ارتباطات به استان کرمان سفر می‌کند

رفسنجان - نماینده مردم رفسنجان و انار از سفر وزیر ارتباطات به استان کرمان طی چند روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین جلالی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه روز دوشنبه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان این وزارتخانه و مسئولان مخابرات استان کرمان اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از وضعیت مخابرات شهرستان رفسنجان ارائه کردم و علی رغم اینکه گزارش‌ها روی جداول آنها رضایتبخش بود و مانع و مشکلی در رفسنجان و انار وجود نداشت، اما واقعیت‌های میدانی غیر از این است و در آنجا با صراحت به وزیر اعلام کردم؛ این آمار و ارقام با واقعیت مطابقت ندارد.

وی تصریح کرد: مشکلات ما در حوزه تلفن ثابت در رفسنجان جدی است، واگذاری تلفن ثابت به روز نیست و چند هزار خط از برنامه عقب هستیم، در حالی که سالانه باید دو هزار تلفن آماده واگذاری داشته باشیم، اما اینگونه نیست و زیرساخت‌های تلفن ثابت اصلاً در رفسنجان و انار فراهم نشده است.

حجت الاسلام جلالی عنوان کرد: موضوع دیگری که مطرح کردم، اینکه نقاط کور در تمام مناطق شهرستان رفسنجان و انار وجود دارد و امکان آنتن دهی در خیلی جاها وجود ندارد که باید شناسایی شوند.

وی ادامه داد: در بحث اینترنت به ویژه در روستاها واقعاً مشکل داریم و بچه‌ها که درس و آموزش شأن به اینترنت وابسته است، با مشکل مواجه اند، بعضی جاها اینترنت اصلاً وجود ندارد و بعضی جاها خیلی ضعیف است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: از وزیر خواهش کردم تا به استان کرمان سفری داشته باشد، چراکه تا از نزدیک وضعیت مخابرات و اینترنت ما را نبیند این مشکلات درست نمی‌شود، لذا ایشان هم قول دادند برای حل مشکلات مخابرات رفسنجان و استان کرمان به استان سفری داشته باشد.

حجت الاسلام جلالی در ادامه از مسئولان شهرستان، بخشداران و دهیاران خواست نسبت به شناسایی و مکتوب کردن نقاط کور و فاقد اینترنت اقدام کرده و گزارشی آماده داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به قول جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا پایان این دولت مشکلات مخابرات ما حل خواهد شد و بنده هم مرتب پیگیری خواهم کرد.

کد خبر 5120850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha