۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰

براساس پیش بینی هواشناسی رخ می دهد؛

ورود سامانه بارشی از بعدازظهر پنجشنبه به کشور

ورود سامانه بارشی از بعدازظهر پنجشنبه به کشور

بعد از ظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان و پاره‌ای از مناطق کرمان و زنجان بارش باران و برف آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در قالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود و منجر به افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی پرجمعیت می‌شود.

بعد از ظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان شرقی غربی کردستان و پاره‌ای از مناطق کرمان و زنجان بارش باران و برف آغاز می‌شود.

روز جمعه در استان‌های آذربایجان غربی کردستان پارگی از مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات چهارمحال و بختیاری، خوزستان و البرز مرکزی بارش باران برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای شنبه و یکشنبه بارش در جنوب غرب کشور ادامه خواهد داشت. در روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش نسبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

پدیده بهمن در ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز دور از انتظار نیست و روز جمعه در استان‌های خراسان رضوی شمالی و سمنان و باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی روزهای پنجشنبه و جمعه سواحل دریای خزر مواج است.

کد خبر 5121276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha