۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶

جهانی:

سامانه پرداخت تسهیلات وام قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران عملیاتی شد

سامانه پرداخت تسهیلات وام قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران عملیاتی شد

مدیرکل فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های تأمین اجتماعی گفت: تأمین اجتماعی در راستای گسترش خدمات الکترونیکی و در جهت سهولت و افزایش رضایت مندی، استفاده از این سامانه را در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جهانی با بیان اینکه آماده سازی ۷ وب‌سرویس مهم و کاربردی طراحی و اجرا شده است، تصریح کرد: برای ارتقای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان زمینه ارائه کلیه مراحل تسهیلات قرض الحسنه به صورت کاملاً آنلاین فراهم شده است.

جهانی با اشاره به اقدامات و هماهنگی‌های به عمل آمده در این خصوص که با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر انجام پذیرفته است گفت: این پیگیری‌ها، حاصل تلاش شبانه روزی و همکاری مجدانه مسئولان و حوزه‌های دست اندرکار این امر می‌باشد.

وی تصریح کرد: تمام مراحل پس از ثبت نام فرد متقاضی در سامانه، بررسی و تأیید نهایی استحقاق و یا عدم استحقاق دریافت تسهیلات مذکور، استعلام‌های مربوط، ارسال پیام اعلام وضعیت به گیرندگان وام و … در زمان کوتاه و بدون مراجعه حضوری میسر شده است.

مدیرکل فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های تأمین اجتماعی با اشاره به رفع مشکلات سیستمی گذشته و تسهیل در فرایند ارائه خدمات به صورت هماهنگ، برخط و آنلاین میان بخش‌های مختلف بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان، یادآور شد: این حجم و گستردگی عملیات سیستمی و الکترونیکی برای اولین بار بدون نیاز به مراجعه حضوری گامی کم نظیر و ارزشمند محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده تا ابتدای اسفند ماه سال جاری برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک گفت: از کلیه مسئولان محترم کانون‌های بازنشستگی تقاضا می‌شود با توجه به آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، اقدام نمایند.

جهانی در خصوص نام نویسی و پیش ثبت نام متقاضیان از قبل ثبت نام شده اظهار داشت: این عزیزان می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه مذکور در راستای ثبت نام نهایی اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 5122636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید US ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      8 1
      میشود بگی ۷وب سرویس کجاست واسمشون چیست؟ بازنشسته تامین اجتماعی
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      5 1
      با سلام.من یه مستمری بگیر هستم.ماهی چهارصد تومن دریافتی دارم.آیا میتونم این وام راثبت نام کنم.درضمن مستاجرم وسه تابچه دارم.وماهی یک ونیم کرایه میدهم.باتشکرمنوراهنمایی کنید.
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 0
      سرکاری شما چراباورتان شد
    • نرگس حعفری IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      1 0
      بانک رفاه وام خرید کالای ایرانی میدهد ولی مدام کالا من یک قسط هم دادم ولی هنوز تلویزیون اسنوا بدستم نرسیده تازم میگن آخربهمن چه وامیه آخه
    • سمانه تاجیک IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 0
      کدوم سایت هست واینکه من حقوقم بنام مادرم زدم والانم خودم هیچ حقوقی ندارم مجردم ولی بیکارم من چه جوری بابد تواین کشور کسب درآمد کنم تک وتنها!!خسته شدم دیگه هرکی ظاهرمو میببنه میگه پولداری ولی نمیدونن که یه خونه واسه خودم ندلرم هزارتومنم پس انداز ندارم تو خرج روزانم...حقوقمم مادرم نداره بنامش کردم 😔
    • علی IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      10 1
      آخه این چه جور اطلاع رسانی هست؟ من بازنشسته به کدام سامانه برای ثبت نام مراجعه کنم؟ آدرس سامانه نیست لینک آدرس سامانه نیست فقط گفتن برید ثبت نام کنید هرچه هم جستجو میکنیم آدرس سامانه ثبت نام را نمیتوانیم پیدا کنیم.
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      1 0
      سلام چرا وامی هم به بیمه شدگان خویش فرما نمی دهید ما حق بیمه خود را به سختی حتی با قرض کردن، باشه هرجور واریز میکنیم ولی تواین وضعیت ما هم خیلی سختی می کشیم خرج خانواده ازیک طرف از طرف دیگه حق بیمه ها سنگینه
    • محمدعلی قیطاسی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 0
      اگر عملی بشه خیلی خوبه
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 0
      کدوم
    • محسن کیانی IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      1 0
      همش تبلیغات و سر کاریه،چنین سایتی وجود نداره
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
      0 0
      با این همه ادعا فقط گفتین عملیاتی شد؟ یعنی یه لینک از سامانه گذاشتن سختتونه؟ یا اینکه خودتونم خبر ندارید و فقط محض خالی نبودن عریضه یه چیزی گذاشتید
    • سیدحسین شیرانی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      خیلی عالیه