۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۳۱

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی:

پرونده فساد شورای اسلامی شهر مهاباد در حال رسیدگی است

پرونده فساد شورای اسلامی شهر مهاباد در حال رسیدگی است

ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پرونده دستگیری اعضای شورای شهر مهاباد با روند خوبی در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر گروسی ظهر سه شنبه در حاشیه معارفه شهردار جدید مهاباد در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهرداری مهاباد افزود: این پرونده جزو مواردی است که با پیگیری مسئولان مهابادی به طور ویژه در حال رسیدگی است و در آینده نزدیک حکم نهایی آن صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، سرعت بخشیدن در رسیدگی به پرونده‌ها و پاسخگویی به مردم را یکی از سیاست‌های الویت‌دار دستگاه قضائی استان اعلام کرد و گفت: سرعت در احقاق حقوق شهروندان، بالا بردن رضایت مردم از دستگاه قضائی، حمایت از اقشار و دهک‌های پایین جامعه و کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی در اولویت اهداف دستگاه قضائی در سال جاری قرار دارد.

گروسی بیان کرد: همچنین رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی نسبت به کاستن وقت رسیدگی نظارت کافی داشته تا از اطاله دادرسی در دستگاه قضائی استان جلوگیری شود.

وی بیان کرد: دستگاه قضائی متولی اجرای عدالت در جامعه است و این مهم همیشه تاکید مؤکد اولیا و انبیای الهی و حاکمان بوده و از اساس تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بر اساس اعلام دادستان عمومی و انقلاب مهاباد بیش از ۲۰ نفر در ارتباط با پرونده فساد شهرداری و شورای اسلامی شهر مهاباد طی سه ماه گذشته در این شهرستان دستگیر شده‌اند که از این تعداد ۶ نفر عضو اصلی شورای اسلامی شهر هستند.

کد خبر 5125816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha