۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

مشکل حقوقی ۵۰ ساله اراضی شریف آباد ابهر تا حصول نتیجه حل شود

 مشکل حقوقی ۵۰ ساله اراضی شریف آباد ابهر تا حصول نتیجه حل شود

زنجان- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مشکل حقوقی ۵۰ ساله اراضی روستای شریف آباد شهرستان ابهر تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی استان افزود: کمیسیون رفع تداخلات با اقدامات پیشگیرانه و برای از بین بردن بستر های تضییع حقوق بیت المال اهتمام واقدام جدی کند

وی با اشاره به موضوع اختلاف دیرینه روستای شریف آباد از توابع شهرستان ابهر با جهاد کشاورزی، افزود: موضوع شریف آباد، موضوع تازه و پیش پا افتاده ای نیست، بلکه اختلاف ۵۰ ساله بر روی زمین هایی به مساحت سه هزار هکتار است، این اختلاف تاچه زمانی باید ادامه پیدا کند؟ این زیبنده استان نیست.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور ارضی ملی استان با بیان اینکه قبل از تشکیل این جلسه دیداری با نمایندگانی از مرکز و نمایندگان اهالی روستای شریف آباد داشته است، گفت: به طرفین گفتم برای حل این اختلاف شخصاً ورود پیدا خواهم کرد.

صادقی نیارکی افزود: پایه کار و اشکال از طرف مسئولان امر بوده و جای تعجب است که مسئولین چرا اقدامات لازم را در اجرا و پیاده سازی اصلاح اراضی در این روستا را انجام نداده اند و این موضوع بغرنج و ناینحلی نیست که تا کنون حل نشده است.

رئیس کل دادگستری زنجان خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئولین امر تأکید کرد: برای جلسه بعدی شورای حفظ حقوق بیت المال در امور ارضی ملی استان بایستی این مشکل برطرف شود و ما فقط نتیجه این موضوع را می خواهیم.

صادقی نیارکی تصریح کرد: اگر مسئولان امر اهتمام جدی برای حل این مشکل نکنند، ما تصمیم قاطع خواهیم گرفت.

کد خبر 5126750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha