۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷

با حضور محمد بطحائی؛

«مافیای کنکور» در «دستخط» بررسی می شود/ پشت پرده یک استعفا

«مافیای کنکور» در «دستخط» بررسی می شود/ پشت پرده یک استعفا

وزیر سابق آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی «دستخط» ضمن ارائه روایت کناره گیری خود از این سمت به موضوع «مافیای کنکور» می پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تلویزیونی «دستخط» جمعه ساعت ۱۶:۳۰ برای بررسی کارنامه وزیر سابق آموزش و پرورش روی آنتن می رود.

محمد حسین رنجبران در برنامه پیش رو از محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش میزبانی می کند و درخصوص ماجرای موافقت رئیس جمهور با استعفا و کنار رفتن وی از وزارت آموزش و پرورش خواهد پرسید.  

همچنین بررسی کارنامه دوران وزارت بطحائی، مافیای کنکور و طرح های متفاوت معیشتی فرهنگیان دیگر موضوعی است که از این برنامه خواهید دید. ضمن اینکه آزمون های ورودی مدارس خاص و سند ۲۰۳۰ از دیگر مباحثی است که درخصوص آن گفتگو خواهد شد.

«دستخط» که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.

این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

کد خبر 5127347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha