۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷

وعده افتتاح پروژه در ۱۴۰۱

عملیات اجرایی سد «تاج امیر» پس از ۲ سال توقف از سر گرفته شد

عملیات اجرایی سد «تاج امیر» پس از ۲ سال توقف از سر گرفته شد

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سدتاج امیر پس از ۲ سال توقف از سر گرفته شد، گفت: این سد در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش حسن نژاد امروز پنجشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سدتاج امیر پس از ۲ سال توقف از سر گرفته شد، اظهار داشت: این سد در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با شروع مجدد تولید مصالح راکفیل مورد نیاز خاکریزی بدنه با سرعت مناسبی در حال احداث است.

وی افزود: در سایر جبهه‌های کاری مانند ساخت تونل‌های دسترسی و تزریق‌های تحکیمی و پرده آب بندی و راهسازی جاده جایگزین نیز در شرف آغاز شدن است و همزمان با اجرای این عملیات با پیگیری‌های دفتر حقوقی شرکت، تملک اراضی مورد نیاز آغاز و با سرعت قابل قبولی در حال پیگیری است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان داشت: از سوی دیگر مطالعات اولیه طراحی شبکه پایاب سد در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

حسن نژاد خاطرنشان کرد: مطالعات گردشگری محیط اطراف دریاچه و مطالعات پدافند غیر عامل نیز در مرحله انتخاب مشاور ذیصلاح است و با برنامه زمانبندی اجرایی انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۱ ساخت سد مخزنی تاج امیر نورآباد به پایان برسد.

کد خبر 5127360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha