۳ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۳۹

استاندار اردبیل:

جذب اعتبارات اسناد خزانه در دستگاه های اجرایی اردبیل صفر است

جذب اعتبارات اسناد خزانه در دستگاه های اجرایی اردبیل صفر است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: وضعیت جذب اعتبارات نقدی در دستگاه های اجرایی قابل قبول بوده ولی جذب اعتبارات مصوب از طریق اسناد خزانه در اکثر دستگاه های اجرایی در حد صفر اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام جو در جلسه بررسی آخرین وضعیت جذب اعتبارات عمرانی استان اردبیل اظهار کرد: وضعیت جذب اعتبارات نقدی در دستگاه‌های اجرایی قابل قبول است اما جذب اسناد خزانه در اکثر دستگاه‌های اجرایی در حد صفر اعلام شده است.

وی پایان سالی مالی امسال را ۲۸ اسفند اعلام کرده و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در حد توان اعتبارات ابلاغ شده نقدی و اسناد خزانه را جذب کنند.

دستگاه‌های اجرایی دلایل قانع کننده اعلام کنند

استاندار اردبیل با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و وضعیت اقلیمی استان باید در رابطه با جذب اعتبارات ملی و استانی مصوبات جدیدی در نظر گرفته شود افزود: دستگاه‌های اجرایی به صورت مکتوب دلایل قانع کننده خود را به جهت عدم جذب اعتبار موجود را ارسال کنند تا در سازمان برنامه و نشست استانداران مطرح و به صورت طرح به واسطه نمایندگان مجلس نیز اقدام شود.

بهنامجو تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی که پروژه‌های عمرانی در اختیار دارند با تزریق به موقع بدهی‌های خود به طبقه کارگر مانع از تراکم بیشتر جمعیت در آستانه عید در بازار شوند.

اعتبارات سفر رئیس جمهوری جذب می‌شود

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم برای تخصیص و تحقق اعتبارات استان اردبیل از محل سفر رئیس جمهوری انجام می‌شود گفت: مصوبات سفر رئیس جمهوری بدون کم و کاست تخصیص و جذب می‌شود و با قدرت تمام باید در راستای اتمام پروژه‌ها گام بر داریم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در حساب آنها اعتبار وجود دارد خواست نسبت به پرداخت بخشی از بدهی خود به پیمانکاران و کارگران به نسبت پیشرفت کار اقدام کنند و همچنین هماهنگی‌های لازم را جهت نحوه هزینه کرد با دستگاه‌های نظارتی داشته باشند.

کد خبر 5127767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha