۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۸

واکنش مدیرعامل هلال احمر فارس به گزارش مهر:

هلال احمر فقط توزیع کننده دارو است

هلال احمر فقط توزیع کننده دارو است

شیراز- مدیرعامل هلال احمر استان فارس با اشاره به اینکه هلال احمر فقط مسئولیت توزیع داروها را برعهده دارد، اعلام کرد که برای داروخانه این مجموعه سالن انتظار تدارک دیده تا تجمعی ایجاد نشود.

حسین درویشی در گفت و گو با خبرنگار مهر در واکنش به گزارش خبری و تصویری خبرنگار مهر در خصوص سرگردانی مردم برای تهیه داروهای خود و هجوم به داروخانه هلال احمر ضمن بیان اینکه تجمع مقابل داروخانه هلال احمر به دلیل میزان تقاضاست، تصریح کرد: برای این منظور در محوطه سازمان هلال احمر امکاناتی برای مراجعه کنندگان از جمله محل نشستن، سامانه سرمایشی و گرمایشی و… در نظر گرفته شده تا مراجعه کنندگان ناچار به تجمع در مقابل داروخانه نباشند.

وی با بیان اینکه داروخانه هلال احمر داروهای بیماران خاص را توزیع می‌کند، افزود: هلال احمر فقط مجری و توزیع کننده داروست و تأمین آن بر عهده این نهاد نیست.

درویشی با اعلام اینکه تلاش هلال احمر خدمت رسانی به مردم در شرایط بحرانی است، گفت: باید در نظر بگیریم که کشور در شرایط خاصی است و کمبود دارو به این دلیل به وجود آمده است.

این در حالیست که به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس، وظیفه توزیع داروهای خاص استان‌های همجوار هم به دوش این داروخانه است.

پیش از این خبرنگار مهر گزارش کرده بود که مردم شیراز برای تهیه داروهای بیماری‌های خاص خارجی با مشکل مواجه هستند و اغلب روزها بین داروخانه‌ها سرگردانند.

این در حالی است که به محض موجود شدن دارو در داروخانه هلال احمر، هجوم مردم باعث شلوغی این مرکز می‌شود.

کد خبر 5128633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha