۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۳

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

آغاز به کار گرمخانه پارک جلالیه شهرداری کرمانشاه

آغاز به کار گرمخانه پارک جلالیه شهرداری کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه از آغاز به کار گرمخانه پارک جلالیه شهرداری کرمانشاه با شروع فصل زمستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیرزاد عباسی اظهار کرد: با شروع فصل سرما و کاهش دمای شبانه در شهر کرمانشاه گرمخانه پارک جلالیه شهرداری فعالیت خود را مجدداً آغاز کرد.

وی افزود: این گرمخانه با ظرفیت ۵۰ نفر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا پایان فصل سرما به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به گشت‌های سیار شبانه، تصریح کرد: گشت‌های سیار در قالب چهار اکیپ و در مجموع ۲۰ نفر از پرسنل اداره‌کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری با سه خودروی مینی‌بوس و یک دستگاه خودروی ون در سطح شهر کرمانشاه افراد بی‌خانمان را جمع‌آوری خواهند کرد.

عباسی ادامه داد: با گشت‌های شب گذشته ظرفیت ۵۰ نفری گرمخانه پارک جلالیه شهرداری تکمیل شد و با هماهنگی‌های انجام گرفته با بهزیستی کرمانشاه تعداد ۶۱ نفر از افراد جمع‌آوری شده به گرمخانه بهزیستی منتقل شدند.

وی از ادامه گشت‌های شبانه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه تا پایان فصل سرد در سطح شهر خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با مواردی از افراد بی‌خانمان با شماره ۳۸۲۲۵۷۱۵ تماس گرفته و در این خصوص همیار شهرداری باشند.

کد خبر 5130387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha