۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸

سرهنگ قاسم پور خبر داد؛

بازداشت شرور قمه‌کش در مهرآباد جنوبی

بازداشت شرور قمه‌کش در مهرآباد جنوبی

رییس پلیس پیشگیری فاتب، از بازداشت شرور قمه کش در مهرآباد جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور گفت: به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش در محله مهرآباد جنوبی که اقدام به قمه کشی و بر هم زدن نظم عمومی کرده بود، مأموران در محل حاضر شده و اقدامات برای دستگیری این فرد در دستورکار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را مورد شناسایی قرار دادند، افزود: در ادامه هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شد. پس از آن مأموران در محل حاضر شده و با اجرای یک عملیات منسجم پلیسی، این فرد شرور را با اجرای یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه متهم با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان و اهالی محل شده بود، ادامه داد: متهم که پس از شرارت از محل متواری شده و مخفیگاه خود را نیز تغییر داده بود، تصور نمی‌کرد که از سوی پلیس دستگیر شود. او تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر قدرت‌نمایی با قمه و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد و هدف از این اقدام را جلب توجه اعلام کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم دارای سابقه بوده و به اتهام درگیری دسته جمعی، تهدید و ورود به عنف و تخریب خودرو نیز تحت تعقیب پلیس قرار داشت، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده این شرور سابقه‌دار از سوی مأموران پلیس در حال انجام است.

کد خبر 6104448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک ایرانی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 0
      کمبود عاطفی وتربیت انسانی باعث قمه کشی این فردشرورشده
      • استوراقیانس IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
        0 0
        احتمالا در کودکی ایشون مشکلی بوجود آمده