۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰

با سخنرانی آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای

وبینار «بررسی موقعیت ایرانشناسی در بنگلادش» برگزار می‌شود

وبینار «بررسی موقعیت ایرانشناسی در بنگلادش» برگزار می‌شود

وبینار «بررسی موقعیت ایرانشناسی در بنگلادش» با سخنرانی آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای و باحضور و سخنرانی اساتید زبان فارسی دو کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش، به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وبینار «بررسی موقعیت ایرانشناسی در بنگلادش» با سخنرانی حضرت آیت الله سید محمد خامنه ای رئیس بنیاد ایرانشناسی برگزار می شود.

این وبینار با هدف بررسی جایگاه مطالعات ایرانشناسی در کشور بنگلادش، با همکاری بنیاد ایرانشناسی و بنیاد سعدی و نیز با مشارکت چهار دانشگاه معتبر بنگلادش (دانشگاه‌های داکا، راجشاهی، چیتاگونگ، کولنا و انجمن زبان فارسی بنگلادش) که دارای گروه زبان و ادبیات فارسی هستند؛ به میزبانی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش، روز ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹از ساعت ۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

بنابر اعلام رایزنی فرهنگی کشورمان در بنگلادش، در این وبینار جمعی از ایرانشناسان از دو کشور بنگلادش و جمهوری اسلامی ایران در خصوص تاریخ مطالعات و ارتباطات ایرانشناسی در بنگلادش , وضعیت کنونی نهادهای ایرانشناسی، موقعیت ایرانشناسان در بنگلادش و... سخنرانی خواهند کرد.

کد خبر 5132051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha