۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸

محمدزاده:

دهه فجر کلید گشودن درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود

 دهه فجر کلید گشودن درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود

معاون وزیر ورئیس سازمان نهضت سواد آموزی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام شاپور محمدزاده به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر است:

«*والفجر ولیال عشر*

دهه فجر کلید گشودن درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال» و «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد. دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود. و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که: «دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.»

۲۲ بهمن ماه راباید به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد. اینجانب به نوبه خودم ایام فرخنده دهه فجر، ایام پیروزی خون برشمشیر و حق بر باطل را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران، همکاران گرانقدر مان در سازمان نهضت سواد آموزی و جامعه آموزش دهندگان وسواد آموزان کشور عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افقهای روشن حرکت کنیم.»

کد خبر 5135286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha