۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۵۰

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

بیماران نیازمند درمساجد محلات محروم کرمانشاه رایگان ویزیت می شوند

بیماران نیازمند درمساجد محلات محروم کرمانشاه رایگان ویزیت می شوند

کرمانشاه- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: طرح برپایی ۱۰ ایستگاه سلامت در مساجد شهر کرمانشاه و ویزیت رایگان بیماران نیازمند برگزار می شود.

حجت الاسلام افشین کلات پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص کارگروه مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کرمانشاه، ویزیت رایگان بیماران در ۱۰ مسجد شاخص و محوری نقاط محروم و حاشیه شهر کرمانشاه است.

وی افزود: همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، تیم پزشکی در مسجد سادات شهرک کرناچی کرمانشاه حضور یافت و به صورت رایگان به مردم ارائه خدمت کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه ادامه داد: تیم پزشکی حاضر در این طرح برای ارائه خدمات پزشکی در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در شهرک دولت آباد، سومین روز به مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در شهرک جعفرآباد و چهارمین روز به مسجد المهدی (عج) واقع در شهرک حکمت آباد حاضر می‌شوند.

به گفته کلات پور، این ایستگاه سلامت در پنجمین روز از ایام دهه فجر در مسجد امام سجاد (ع) واقع در مسکن مهر سجادیه، در ششمین روز در مسجد حاج شیر ولی خانی واقع در شهرک نوکان، در هفتمین روز در مسجد حضرت زین العابدین (ع) واقع در شهرک چمن، در هشتمین روز در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در شهرک آقاجان و در نهمین روز در مسجد نوالحسین (ع) واقع در شهرک شاطرآباد برپا می‌شود.

وی گفت: این طرح با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود.

کد خبر 5135858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha