۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵

کتاب «آشنایی با فرهنگ و معارف دفاع مقدس» رونمایی شد

کتاب «آشنایی با فرهنگ و معارف دفاع مقدس» رونمایی شد

جلد دوم کتاب «آشنایی با فرهنگ و معارف دفاع مقدس» صبح امروز با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، آیین رونمایی از جلد دوم کتاب «آشنایی با فرهنگ و معارف دفاع مقدس» امروز با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزیر بهداشت، دکتر ایرج فاضل مشاور عالی وزیر بهداشت در آموزش پزشکی، سردار فتحیان رئیس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، دکتر صیاد یوسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت بهداشت و حضور مجازی جمعی از مدیران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: امروز نتیجه زحمات دوساله گروهی گسترده در سطح کشور در تهیه درسنامه ای برای دفاع مقدس و نقش گروه پزشکی در این دوران در قالب جلد دوم کتاب «آشنایی با فرهنگ و معارف دفاع مقدس» با حضور مسئولان مربوطه، رونمایی شد.

وی تاکید کرد: پیاده سازی این درسنامه در فضای مجازی و در دانشگاه علوم پزشکی سبب خواهد شد دانشجویان در حال حاضر و در آینده از دست نوشته های مربوط به دفاع مقدس و عملکرد حوزه بهداشت و درمان از ناب ترین منابع اطلاعات کسب کنند.

کد خبر 5136917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha