۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳

رضایی در تذکر شفاهی:

دولتمردان از «رد» بودجه سازش و فروپاشی عصبانی هستند

دولتمردان از «رد» بودجه سازش و فروپاشی عصبانی هستند

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: اظهارات امروز رئیس جمهور و معاونان وی نشان می دهد که آنان از رد کلیات بودجه سازش و فروپاشی عصبانی هستند در حالی که بهتر است در مقابل قانون نایستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، با اشاره به رد کلیات بودجه در جلسه علنی روز گذشته مجلس، گفت: رد کلیات بودجه، مصداق اقدام قاطع و انقلابی مجلس در حمایت از حقوق ملت ایران بود.

وی بیان کرد: اظهارات امروز رئیس جمهور و معاونان وی نشان می‌دهد که آنان از رد بودجه سازش و فروپاشی عصبانی هستند در حالی که بهتر است به قانون تمکین کنند و در مقابل آن نایستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رأی نیاوردن کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان یک نمره منفی در کارنامه مجلس یازدهم است.

رضایی اظهار داشت: هفته گذشته رئیس جمهور خواستار محاکمه خویش به دلیل دفاع از پهنای باند شد. در حالی که بنده موافقم مسئولانی چون رئیس جمهور باید به دلیل عدم توسعه اینترنت به ویژه در روستاها، افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ، سقوط آزاد بورس و ارز ۲۵ هزار تومانی محاکمه شوند.

رضایی بیان کرد: این دولت عملکرد بسیار ضعیف داشته است و عملکرد آنان نشان دهنده آن است که این دولت حتی توان تأمین روغن و پوشک کودکان را ندارد.

کد خبر 5138123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اهری IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      1 0
      موافق دولت فعلی نیستم ولی بی تدبیری مجلس ونا آشنایی نمایندگان به مقررات تاسف اور است .کلیات بودجه را تصویب کردید .دادید تلفیق انها هم اصلاح کردند حالا دوباره کلیات خودتان را چرا رد کردید با کدام منطق حقوقی.
    • محمدرضا حمیدی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 0
      محاکمه و جزای کلیه مسئولین بی کفایت که سرمایه های ملی مردم ونظام را در جهت استفاده اقوام و هم حزبی هایشان ضایع کرده اند هستیم. ان شاالله ببینیم شان پای میز محاکمه تا درس عبرت ایندگان گردد