۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳

رئیس هیأت تنیس استان مرکزی:

نفرات برتر رقابت‌های تنیس بانوان استان مرکزی معرفی شدند

نفرات برتر رقابت‌های تنیس بانوان استان مرکزی معرفی شدند

اراک- رئیس تنیس استان مرکزی گفت: رقابت‌های تنیس بانوان استان مرکزی، جام دهه فجر و بزرگداشت شهید فخری‌زاده با شناخت نفرات برتر در اراک پایان یافت.

علیرضا قیصری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رقابت‌های تنیس بانوان استان مرکزی جام دهه فجر با حضور ۵۶ ورزشکار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمین هاردکورت آلومینیوم سازی اراک پیگیری شد.

در این رقابت‌ها که زیر نظر هیئت تنیس استان مرکزی برگزار شد، فاطمه صبوری به مقام نخست دست یافت، عصمت سالاری عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و فاطمه فتحی در جایگاه سوم ایستاد.

رئیس هیأت تنیس استان مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران، تمام مسابقات و رویدادهای فرهنگی ورزشی باید از طریق هیأت تنیس و با هماهنگی هیأت پزشکی ورزشی برگزار شود.

قیصری تصریح کرد: در این بخشنامه و دستورالعمل ابلاغی آمده است: بر اساس ابلاغ معاونت توسعه ورزش قهرمانی حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا در سراسر کشور، تمام رویدادهای ورزشی شامل اردوها، مسابقات و رویدادهای فرهنگی ملزم به ارسال نامه و کسب مجوز از فدراسیون پزشکی ورزشی و هماهنگی با هیأت پزشکی ورزشی استان است.

کد خبر 5140905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha