۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۵۲

فرماندار شهرستان باشت:

۱۱ پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد

 ۱۱ پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد

یاسوج- فرماندار شهرستان باشت گفت: ۱۱ پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حسینی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح‌ها برای ۲۱۸ اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم دارند.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها برای ۱۱۲ نفر اشتغالزایی موقت ایجاد می‌کنند، گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلفی همچون مسکن، بخش ورزشی، بهداشتی و درمانی، خدمات شهری و روستایی، کشاورزی، دامپروری، خدماتی، عمرانی و بخش راه هستند.

حسینی اعتبار این طرح‌ها را ۴۴۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از جمله طرح‌های اقتصادی شهرستان باشت، واحد تولیدی پرورش قارچ، کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان و مجتمع خدمات رفاهی است.

وی اظهار داشت: از جمله طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان، گازرسانی به چهار روستا، ساخت دو باب مدرسه، طرح سنگ ملاتی در روستاهای چاه تلخ، ده بزرگ، آبدهگاه، توسعه و احداث پایگاه جاده‌ای لار، ساماندهی گلزار شهدای روستای ده بزرگ، طرح توسعه و احداث شبکه برق روستاهای چشمه رشته شادگان، کوهسرک علیا و سفلی است.

حسینی تصریح کرد: از جمله طرح‌های مهمی که در این شهرستان اجرایی شده، احداث پارک‌های بزرگ و کوچک، زمینهای چمن مصنوعی و احداث و روکش آسفالت معابر محورهای ارتباطی روستایی و شهری است.

کد خبر 5141505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha