۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴

مدیرکل هواشناسی گیلان:

هوای استان گیلان تا دوشنبه ابری و بارانی است

هوای استان گیلان تا دوشنبه ابری و بارانی است

رشت- مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات شمالی از عصر روز گذشته به استان، گفت: بارش پراکنده باران و وزش باد و مه مهم ترین پدیده های پیش بینی شده برای گیلان هستند.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نفوذ جریانات شمالی از عصر روز گذشته به استان گیلان، اظهار کرد: شرایط برای افزایش ابر، بارش‌های پراکنده و مه آلوده بودن هوا فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا اواسط هفته جاری در استان فعال خواهد بود، افزود: از روز سه شنبه با وجود جریانات جنوبی شاهد وزش باد تا روز چهارشنبه در استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آسمان استان گیلان امروز (یکشنبه) قسمتی ابری تا ابری همراه با مه و در برخی مناطق بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است، ادامه داد: در ارتفاعات و دامنه‌ها نیز آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت چهارشنبه بار دیگر با نفوذ سامانه بارشی شاهد آغاز بارش‌ها در استان گیلان و کاهش محسوس دما خواهیم بود، افزود: دریا نیز برای امروز تا عصر مواج و طوفانی پیش بینی شده و برای انجام فعالیت‌های دریانوردی نیز مناسب نیست.

دادرس در ادامه با اشاره به اینکه آسمان شهر رشت نیز نیمه ابری تا ابری و مه آلود همراه با احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش بینی شده است، گفت: دمای هوای این شهر امروز بین ۱۰ تا ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

کد خبر 5146505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha