۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۴۴

دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی مطرح کرد؛

معرفی گفتمان ادبی انقلاب رسالت‌ ویژه‌برنامه «راویان بالندگی»

معرفی گفتمان ادبی انقلاب رسالت‌ ویژه‌برنامه «راویان بالندگی»

کرج - دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: یکی از رسالت‌های ویژه‌برنامه «راویان بالندگی» معرفی و ارج نهادن به گفتمان ادبی انقلاب، مقاومت و پایداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محفل ادبی «راویان بالندگی» عصر یکشنبه با حضور مصطفی علیپور و مریم آریان از شاعران برجسته استان و کشور، خانواده معزز دو استاد فقید شعر انقلاب، مهدی تعجبی متخلص به «آواره همدانی» و محمدحسن حجتی متخلص به «پریشان» در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر با تعداد محدود و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، علاقه‌مندان و اهالی شعر و ادب از طریق ارتباط اینترنتی (اسکای‌روم) در این مراسم حضور یافتند.

نغمه مستشارنظامی، دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و نام دو استاد فقید، مهدی تعجبی و محمدحسن حجتی از تلاش‌های مصطفی علیپور و مریم آریان در راستای توسعه و ارتقای ادبی شاعران جوان البرز تقدیر و اظهار کرد: استان البرز یکی از قطب‌های ادبی کشور است.

وی بیان کرد: کتابخانه عمومی کرج، از جمله اولین کتابخانه‌هایی است که محافل ادبی با محوریت شعر آئینی در آن شکل گرفت و در برنامه‌ها و نشست‌های این محفل، از سایر استان‌ها نیز حضور می‌یافتند.

مستشارنظامی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه کشوری «راویان بالندگی» تصریح کرد: یکی از رسالت‌های این ویژه برنامه معرفی و ارج نهادن به گفتمان ادبی انقلاب، مقاومت و پایداری است که تلاش داشته با تجلیل از ۴۲ چهره فعال و بزرگداشت ۴۲ چهره فقید این عرصه، گام کوچکی را برای معرفی و ادای احترام به شاعران متعهد شعر انقلاب بردارد.

کد خبر 5147028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha