۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱

مدیرکل حفظ آثار مازندران تاکید کرد

ضرورت بهره گیری از زبان هنر برای انتقال مفاهیم اسلامی

 ضرورت بهره گیری از زبان هنر برای انتقال مفاهیم اسلامی

ساری- مدیرکل حفظ آثارونشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر بهره گیری از زبان هنر برای انتقال مفاهیم اسلامی از تولید فیلم داستانی تله مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی ظهر یکشنبه در مراسم تقدیر از عوامل و رونمایی از فیلم داستانی «تله مرگ» پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی را مرهون هدایت‌گری و رهبری امامین انقلاب دانست و اظهار داشت: مردم با بصیرت برای حفظ این انقلاب، مشکلات اقتصادی و فشارها و تحریم‌ها را تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی این نظام هشت سال جنگ تحمیلی را به راه انداخت، به توطئه‌ها، دسیسه‌ها و جنگ‌های داخلی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، گنبد و کردستان اشاره کرد و افزود: هنوز هم درگیر با دشمن هستیم و مردم دوستدار نظام، ولی فقیه، حاکمیت و امنیت، با مقاومت و ایستادگی خود دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

سردار ملکی ادامه داد: حمله اتحادیه کمونیست‌ها به شهر آمل یکی از توطئه‌های داخلی دشمنان بود که با مقاومت مردم مؤمن و مقاوم این شهر، خنثی شد.

این مسئول به فعالیت اتحادیه کمونیست‌ها از سال ۵۹ تا ۶۳ در جنگل‌های شمال اشاره کرد و گفت: یکی از واکنش‌های بزرگ ضدانقلاب در آمل صورت گرفت و مردم برای دفاع از پایگاه مقاومت مردمی هزار سنگر درست کردند و با تقدیم ۴۰ شهید، این حماسه اسلامی را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه حضرت امام خمینی در وصیت‌نامه خود از آمل و شهر آمل تقدیر کرد، ادامه داد: این حماسه به درستی به نسل امروز تبیین نشده است و ما برای انتقال آن به نسل امروز وظیفه داریم و باید حماسه ۶ بهمن مردم آمل را به بهترین شیوه به آیندگان منتقل دهیم.

وی، از زبان هنر به عنوان بهترین دریچه برای انتقال مفاهیم و حماسه‌های اسلامی مردم آمل یاد کرد و گفت: در این زمینه به همت هنرمندان متعهد و بسیجی استان آثار ماندگاری تهیه و تولید شده است و فیلم داستانی «تله مرگ» یکی از آنها است.

سردار ملکی ضمن تقدیر از عوامل این فیلم، به تلاش هنرمندان برای بصیرت‎‌زایی مردم جامعه اشاره کرد و و بر ضرورت تقدیر و حمایت هنرمندان تأکید کرد.

کد خبر 5152659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha