۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان:

کیفیت هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است

کیفیت هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است

اصفهان - مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۰۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی چند روز اخیر در ساعات صبح شاهد افزایش آلاینده‌ها و غبار محلی در اصفهان بوده‌ایم، اظهار داشت: بر این اساس کیفیت هوا در ساعات اولیه صبح برای گروه‌های حساس ناسالم گزارش شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز کیفیت هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۰۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: میانگین شاخص کیفی هوای شهر اصفهان برای روز گذشته با قرار گرفتن بر روی عدد ۶۴ در وضعیت سالم ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کیفیت هوا در پنج ایستگاه در استان اصفهان گزارش شده است، ابراز داشت: در حال حاضر کیفیت هوا در ایستگاه پروین و رودکی به ترتیب با شاخص‌های ۸۴ و ۷۷ در وضعیت سالم ثبت شده است.

صادقیان تصریح کرد: کیفیت هوا در خرازی و سگزی نیز به ترتیب با قرار گرفتن بر روی شاخص‌های ۱۲۷ و ۱۰۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

وی افزود: کیفیت هوای شاهین شهر نیز با قرار گرفتن بر روی عدد ۵۴ در وضعیت سالم ثبت شده است.

کد خبر 5154259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha