۶ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۵۷

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد:

می‌خواستیم با انجام یک کار بزرگ آغاز کنیم/کار برایمان تمام نشده

می‌خواستیم با انجام یک کار بزرگ آغاز کنیم/کار برایمان تمام نشده

عظیم جزیده پس از شکست تیمش مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هنوز کار برای ما تمام نشده و با ایده جدید برای بازی بعد آماده می‌شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از رقابت‌های دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه به سختی و با نتیجه سه بر دو از سد تیم شهرداری گنبد گذشت.

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: بازی بسیار حساسی به ویژه برای تیم شهرداری ارومیه بود. دوست داشتیم با انجام یک کار بزرگ، پلی‌آف را آغاز کنیم. بسیار خوب بازی کنیم. شاید اگر در دفاع و حمله بهتر بودیم، می‌توانستیم با نتیجه سه بر صفر پیروز شویم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه قابل احترام است و بازیکنان و کادر خوبی دارد. پیروزی مبارکشان باشد. امیدوارم ما هم روند خوبمان را ادامه دهیم و با ایده و ذهن جدید، برای بازی دوم آماده خواهیم شد و خواهیم جنگید. کار هنوز برایمان تمام نشده است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در پایان درباره سطح پلی‌آف گفت: سطح بازی‌ها بسیار خوب است به ویژه در روز نخست که بازی‌ها با نتیجه سه بر دو به پایان رسید. لیگ ایران در فاز حمله و دفاع شرایط خوبی دارد اما در سرویس همچنان مشکل داریم. اگر بخواهیم تیم ملی والیبال در مسابقات موفق باشد، باید روی سرویس‌ها بیشتر کار کنیم.

کد خبر 5155831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha