۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۱۶

استاندار کرمانشاه:

عملیات اجرایی بیمارستان روانسر به زودی آغاز می‌شود

عملیات اجرایی بیمارستان روانسر به زودی آغاز می‌شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه تا پایان هفته جاری اعتبار مورد نیاز بیمارستان روانسر را اختصاص می دهد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های استان کرمانشاه در منطقه اورامانات اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه عنوان کرده که تا آخر هفته جاری اعتبارات پروژه بیمارستان روانسر ابلاغ و تفاهم نامه‌ها مبادله می‌شود و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی خواهیم بود.

وی بهره‌مندی مردم اورامانات از منابع آبی طرح گرمسیری را حق طبیعی آن‌ها دانست و افزود: قرار است ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار به اراضی زیر پوشش طرح گرمسیری افزوده شود و در این زمینه جهاد کشاورزی موظف است پیشنهاد زیر پوشش قرار گرفتن ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه اورامانات را از طریق وزارت جهاد کشاورزی پیگیری کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ایجاد رونق اقتصادی در منطقه اورامانات به معیشت مردم کمک می‌کند و بستری فراهم می‌کند تا افراد از رنج کوله‌بری رها شوند.

بازوند با اشاره به موضوع ضرورت تقویت بخش تولید در راستای ضرورت تأمین نیازهای اساسی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در شرایط تحریم و کرونا طبیعی است که هر استانی به سمت تأمین نیازهای خود گام بردارد.

وی ادامه داد: متأسفانه بخش زیادی از تخم مرغ مصرفی شهروندان کرمانشاهی از خارج از استان تأمین می‌شود و باید هر چه سریع‌تر واحدهای تولیدی مرغ تخم گذار در استان کرمانشاه توسعه پیدا کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: جهاد کشاورزی کرمانشاه موظف است هر چه سریع‌تر برای دریافت مجوز اجرای واحدهای جدید تولیدی توسط سرمایه‌گذاران صاحب صلاحیت از وزارتخانه اقدام کند تا عملیات اجرایی این پروژه‌ها زودتر آغاز شود.

کد خبر 5157305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha