۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۳۶

استاندار خراسان شمالی:

مسئولان خراسان شمالی حق دخالت در انتخابات را ندارند

مسئولان خراسان شمالی حق دخالت در انتخابات را ندارند

بجنورد-استاندار خراسان شمالی با تاکید بر عدم دخالت مسئولان استان در انتخابات،گفت: هدف تمام مدیران صرفا باید افزایش مشارکت باشد تا بتوانیم رتبه بالایی را از نظر سطح مشارکت در کشور بدست آوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی عصر شنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان فارغ از تمام گرایش های سیاسی در اجرای انتخابات نباید دخالت کنند و در عمل با این موارد برخورد خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: اجازه بحث جانبداری به هیچ مدیری را نمی دهیم؛ مدیر فقط باید به میزان مشارکت کمک کند و دیگر هیچ حقی ندارد و ما مسئول اجرای دقیق قانون انتخابات هستیم.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات گذشته در صحت کامل برگزار شد، افزود: انتخابات دوره گذشته خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس موجب سرافرازی استان در سطح کشور شد.

شجاعی خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران و سایر اعضای ستاد برای انتخابات پیش رو باید بتوانند رتبه بهتری را نظر میزان مشارکت و صحت و سلامت بدست آوردند و این امر شدنی است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: باید به تمام مردم این اطمینان را بدهیم که رای آنان در صحت و سلامتی خوانده می شود.

وی مولفه پشتیبانی و فن آوری را دو حوزه بسیار مهم در امر برگزاری انتخابات دانست و افزود: امکانات تمام دستگاه های اجرایی باید برای این دو حوزه بسیج شود.

شجاعی در ادامه خواستار تشکیل سفیران مشارکت انتخابات شد و گفت: برای ما برنده و بازنده مهم نیست بلکه برگزاری انتخابات سالم بسیار مهم است.

احمد برادران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این نشست گفت: انتخابات یک رویداد ملی و اتفاق بزرگ است و ما مسئول اجرای قانون انتخابات هستیم.

وی تصریح کرد: در طول ایام گذشته با مشارکت حداکثری، عملکرد خوبی را در سطح کشور رقم زدیم و مشکلات موجود نتوانست این انتخابات را تحت تاثیر خود قرار دهد.

کد خبر 5157581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha