۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۱۶

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان:

۷۹ مورد حادثه و حریق در سمنان امداد رسانی شد

۷۹ مورد حادثه و حریق در سمنان امداد رسانی شد

سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان گفت: در یک ماه گذشته ۷۹ مورد حادثه و حریق در این شهر به وسیله ماموران آتش نشانی امدادرسانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسمعیل پور در جمع خبرنگاران همزمان با صبح دوشنبه در ایستگاه مرکزی آتش نشانی سمنان با بیان اینکه در ماه گذشته ۷۹ مورد حادثه در شهر سمنان رخ داده است، بیان کرد: ۲۸ مورد از این حوادث مرتبط با آتش سوزی بوده است.

وی در پاسخ خبرنگار مهر، درباره تفکیک حوادث، از وقوع ۵۱ مورد حادثه نیز در یک ماه اخیر در شهر سمنان خبر داد و تاکید کرد: در این مدت دو هزار و ۳۸۳ تماس با سامانه امداد و نجات آتش نشانی سمنان گرفته شده و مجموعاً ۴۰ ساعت و هشت دقیقه عملیات امداد و نجات صورت گرفته است.

رئیس آتش نشانی سمنان با بیان اینکه بیشترین تعداد فراوانی حوادث حریف با هفت مورد مرتبط با آتش سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه، و پنج مورد حریق وسایل نقلیه و همچنین چهار مورد مسکونی بود است، تاکید کرد: بیشترین فراوانی حوادث نیز در وهله نخست حبسی در آسانسور و اماکن با ۳۲ مورد و بعد از آن واژگونی خودرو با هفت مورد بوده است.

اسمعیل پور با بیان اینکه در یک ماه اخیر ۱۲ مورد حادثه آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری سمنان رخ داده است، تاکید کرد: در مجموع حوادث رخ داده یک ماه اخیر در سمنان ۶۹ نفر امداد رسانی شده‌اند.

کد خبر 5158745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha