۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲

فرمانده سپاه شیروان:

۲۳۰ نیروی بسیجی شیروان در قرارگاه شهید سلیمانی فعال هستند

۲۳۰ نیروی بسیجی شیروان در قرارگاه شهید سلیمانی فعال هستند

بجنورد- فرمانده سپاه شیروان از فعالیت ۱۱۴ تیم مشارکتی در حوزه مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: ۲۳۰ نفر نیروی بسیجی شیروان در قالب تیم‌های مختلف در طرح قرارگاه شهید سلیمانی همکاری دارند.

عباسعلی ریحانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان بسیج، ۲۳۰ نفر نیروی بسیجی شیروان در قالب تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی در طرح قرارگاه شهید سلیمانی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری می‌کنند.

فرمانده سپاه شیروان با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی ۳ فاز دنبال می‌شود، گفت: در فاز اول که مرحله مراقبتی است، ۱۴۵ نفر بسیجی به صورت داوطلبانه به اداره بهداشت شهرستان معرفی شدند که پس از گذراندن دوره آموزشی در حوزه‌های مراقبتی، آگاه سازی، فرهنگ سازی و پیگیری بیماری اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه کادر درمان خسته هستند، ۲۵ نفر بسیجی نیز برای همکاری با کادر درمان در بحث‌های خدماتی به شبکه بهداشت جهت فعالیت در بیمارستان هاشمی معرفی شدند.

ریحانی تصریح کرد: قرارگاه جهادی شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا اقدام به ضدعفونی و گندزدایی سطح روستاهای شهرستان شیروان کرده است.

فرمانده سپاه شیروان بیان داشت: در مجموع ۱۱۴ تیم مشارکتی در قالب قرارگاه جهادی شهید سلیمانی به مردم شیروان خدمت می‌دهند.

کد خبر 5160692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha