۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷

با حضور مسئولان؛

اولین مانور انتخابات ۱۴۰۰ در فیروزکوه برگزار شد

اولین مانور انتخابات ۱۴۰۰ در فیروزکوه برگزار شد

فیروزکوه- اولین مانور انتخابات ۱۴۰۰ با حضور مسئولان در فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح جمعه اولین مانور انتخابات ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات فیروزکوه با حضور ابوالقاسم مهری فرماندار، حجت‌الاسلام شجاع رئیس دفتر شورای نگهبان در شهرستان، مهین خلیل ارجمندی معاون برنامه ریزی فرمانداری و مسئولان کمیته‌ها برگزار شد.

ابوالقاسم مهری در اولین مانور انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میانده روه ای مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری این مانورهای انتخاباتی می‌تواند منجر به رفع نواقص و مشکلات احتمالی در نسخه نهایی شود تا کلیه تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم، در نظر گرفت و برنامه ریزی کرد.

فرماندار فیروزکوه توجه به دو فاکتور دقت و هوشیاری را در برگزاری انتخابات بسیار تأثیر گذار دانست و گفت: آغاز و پایان روند رأی گیری در هر شعبه‌ای، در گرو حضور یک کاربر توانمند و کاربلد است، کاربران باید با مهارت در انجام امور الکترونیکی و دیگر عوامل در شعبه، با نمایش تمامی توانمندی خویش، مسیر این فرآیند را به گونه‌ای پیش ببرند تا از طولانی شدن بی مورد صفوف انتخاباتی جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: کمتر از یک هفته دیگر، روند نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراها آغاز می‌شود، و افرادی که ظرفیت و توان خدمت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند در میدان خدمت حضور پیدا کنند تا با حضور نخبگان و فرهیختگان شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

مهری بیان داشت: ️یکی از آسیب‌های انتخابات شوراها در دوره گذشته این بود که در برخی روستاها نامزدی برای حضور در انتخابات وجود نداشت که برای این مساله در انتخابات پیش رو باید تمهیدی اندیشیده شود.

کد خبر 5162303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha