۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان:

آیت‌الله «رئیسی» سیاستمداری پرکار و چهره‌ای بسیار مردم‌دار بود

آیت‌الله «رئیسی» سیاستمداری پرکار و چهره‌ای بسیار مردم‌دار بود

خرم‌آباد- نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: آیت‌الله رئیسی سیاستمداری پرکار، مسوولی کوشا و چهره‌ای بسیار مردم‌دار به‌حساب می‌آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله احمد مبلغی در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

شهادت رئیس‌جمهور کوشا، متواضع، مردم‌دار و انقلابی، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، و شخصیت‌های عزیز همراه، دکتر حسین امیر عبداللهیان، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم و جمعی دیگر طی سانحه هوایی سقوط بالگرد موجب تأثر بسیار و تالم فراوان گردید. این حادثه سخت و دردناک را که ضایعه‌ای بزرگ برای کشور است، به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج مقام معظم رهبری و مردم وفادار و قدرشناس ایران و نیز خانواده و نزدیکان ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم.

آیت‌الله رئیسی واجد ابعاد شخصیتی ارزنده و ظرفیت‌های مدیریتی قابل‌توجهی بود و همچنان که مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند، چهره‌ای مغتنم برای جامعه به‌حساب می‌آمدند. بی‌گمان نام و یاد آیت‌الله رئیسی با تواضع مثال‌زدنی و برخاسته از عمق جان و رفتارهای آمیخته از بی‌آلایشی که در هر موقعیت و مناسبتی از خود نشان می‌داد گره‌خورده است و حضور این خصلت نیک در رفتار فردی و عملکرد اجتماعی ایشان، به‌رغم برخورداری از جایگاهی که بی‌نیازی به دیگران را سبب شده بود، هیچ‌گاه از یادها فراموش نخواهد شد.

وی سیاستمداری پرکار، مسئولی کوشا و چهره‌ای بسیار مردم‌دار به‌حساب می‌آمد. شوق مثال‌زدنی به رفع‌ورجوع مشکلات مردم و پرهیز از فاصله‌گذاری‌های بی‌جهت و دشواری آفرین اداری از دیگر ویژگی‌های وی بود.

صدور دستورهای صریح و پی گیری‌های سریع جهت حل مشکلات مردم و حضور صمیمی میان خیل مردم و توجه به خواست و علایق ایشان بخشی از کیش و منش شخصیتی این عزیز سفرکرده بود.

بی‌گمان شهادت این چهره بسیار برجسته و خدوم که ارادت ویژه و شوق قلبی ویژه ایشان به مقام معظم رهبری در جوانب مختلف رفتار سیاسی و سلوک اجتماعی شأن موج می‌زد، سخت و جانکاه است؛ بااین‌حال بی‌گمان مردم ایران، تحت زعامت رهبر فرزانه خود، از این موقعیت خطیر با موفقیت عبور می‌کنند و طمع دشمنان را باری دیگر ناکام و ناتمام می‌گذارند.

کد خبر 6114522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha