۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۵

چند اصل مهم در رزرو اینترنتی هتل‌ها

چند اصل مهم در رزرو اینترنتی هتل‌ها

علیرغم مزایای متعدد رزرو آنلاین هتل، محدودیت و مشکلاتی در آن وجود دارد که اطلاع از آنها می تواند در نهایت منجر به انتخاب هتل بهتر با قیمت مناسب و متناسب با خواسته مسافر شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، رزرو اینترنتی هتل به دلیل انتخاب آسان و فراهم شدن امکان رزرو در هر ساعت از شبانه روز برای سفرهای داخلی و خارجی با استقبال زیادی مواجه شده است. به طوری که در حال حاضر سایت‌های بسیار زیادی در این زمینه با هم رقابت می‌کنند تا کاربر بیشتری را جذب نمایند. علیرغم مزایای متعدد رزرو آنلاین هتل، برخی از محدودیت‌ها و مشکلات نیز در آن به چشم می‌خورد که اطلاع از آنها می‌تواند در نهایت منجر به انتخاب هتل بهتر با قیمت مناسب و متناسب با خواسته مسافر شود.

بررسی آدرس هتل در گوگل مپ

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که اغلب مسافران در انتخاب هتل به آن توجه می‌کنند، موقعیت مکانی و آدرس می‌باشد که البته بر قیمت نهایی هتل نیز تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل آدرس هتل‌ها روی سایت‌ها به صورت متنی درج می‌شود، اما اگر برای رزرو هتل مشهد اینجا کلیک کنید، مشاهده می‌کنید که آدرس دقیق روی گوگل مپ نیز مشخص شده است. در نتیجه می‌توان کاملاً مطمئن شد که این هتل در کدام خیابان مشهد واقع شده است و چقدر تا حرم و مراکز خرید شناخته شده فاصله دارد.

بررسی آدرس هتل بر روی گوگل مپ مخصوصاً در سفرهای خارجی اهمیت بیشتری دارد، چون اغلب افراد با مقصد سفر آشنایی زیادی ندارند و بهتر است با سند و مدرک معتبر هتل را انتخاب کنند. سایت‌های نامعتبر در بسیاری از مواقع آدرس را دقیق ذکر نمی‌کنند و باعث می‌شود تا فرد دچار اشتباه شده و در منطقه‌های دور از مکان‌های مورد نظر اقامت خود را تجربه کند که هزینه‌های سفر را نیز تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

عکس‌های هتل را مقایسه کنید

از دیگر موارد بسیار مهمی که در رزروهای اینترنتی می‌تواند مشکلات زیادی را برای مسافران به همراه داشته باشد، قضاوت درباره هتل بر اساس تصاویر ارائه شده روی یک سایت می‌باشد. توجه داشته باشید که هتل‌های نامعتبر برای جذب کاربر ممکن است تصاویر غیر واقعی و ادیت شده را برای بخش‌های مختلف هتل ارائه دهند. لذا بهتر است تصاویر ارائه شده بر روی سایر سایت‌ها را نیز به دقت بررسی کنید تا پی به تفاوت‌ها و واقعی یا غیر واقعی بودن عکس ببرید.

بهداشت هتل را بررسی کنید

وجود ساس در هتل‌ها یکی از موارد بسیار مهمی می‌باشد که عدم توجه به آن تجربه‌ای بد را برایتان به وجود خواهد آورد. شاید برایتان جالب باشد که هتل‌هایی که دارای ساس می‌باشند در سایت bedbugreports.com جستجو کنید. البته این امکان برای هتل‌های خارجی وجود دارد و با کمی جستجو و مطالعه نظرات کاربران درباره هتل مورد نظر، می‌توانید از وجود چنین مشکلاتی در هتل مطلع شوید.

نظرات سایت‌ها ملاک انتخاب هتل نیست

سایت‌های رزرو هتل بخشی را برای به اشتراک گذاری نظرات کاربران اختصاص می‌دهند و در بسیاری از مواقع در آنها به مواردی اشاره می‌شود که باعث می‌شود دید بهتری نسبت به هتل پیدا کنید. اما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که هتل‌ها با هم در رقابت هستند و به همین دلیل ممکن است کامنت های مخالف هم در سایت‌ها درج کنند. البته پی بردن به این قبیل نظرات منفی کار سختی نیست و کافیست کمی در سایت‌های مختلف جستجو نموده و تصاویر را با دقت مطالعه نمایید و به یک یا چند نظر منفی در بین صدها نظر توجه نکنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5162885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha