۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۱۱

پانزدهمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی برگزار شد

پانزدهمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی برگزار شد

پانزدهمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی (هم‌قلم) با نمایندگانی از ۴۰ مجموعه تولیدکننده محتوای تبلیغی، با محوریت تولید محتوای قرآنی به ویژه برای ماه محرم، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی (هم‌قلم) با حضور حجج اسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر نهضت ملی «زندگی با آیه ها»، قنبریان؛ استاد حوزه و دانشگاه و نمایندگانی از ۴۰ مجموعه تولیدکننده محتوای تبلیغی، با محوریت تولید محتوای قرآنی به ویژه برای ماه محرم، به میزبانی سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

در این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی سخنانی به وجود ظرفیت عظیم حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها اشاره و بر استفاده بیش از پیش مجموعه‌های تبلیغی و ترویجی از محتواهای قرآنی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام تقی زاده؛ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر نهضت ملی «زندگی با آیه ها» به ارائه گزارشی از فعالیت‌های گسترده انجام شده این طرح در ماه مبارک رمضان پرداخت.

در ادامه این نشست نمایندگان بیش از ۴۰ مجموعه تولید محتوای تبلیغی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود نسبت به تولید محتوا در حوزه قرآن به ویژه در ماه محرم پرداختند.

شایان ذکر است شبکه ملی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی (هم‌قلم) شبکه‌ای متشکل از ۵۰ گروه تولیدکننده محتوای تبلیغی که مطابق با نیاز روز جامعه محتوای روشمند، جذاب و مهندسی‌شده در اختیار مبلغین و کنشگران فرهنگی قرار می‌دهد که از مهمترین و برجسته‌ترین این مجموعه‌ها می‌توان به امیر بیان، به سوی ملکوت، بیان معنوی، قلم زن، سیره شهدا، منبر آسمانی و … اشاره کرد.

پانزدهمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی برگزار شد

پانزدهمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی برگزار شد

کد خبر 6108025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha