۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد؛

اختصاص ۴۵ میلیارد تومان به پروژه‌های آبرسانی آذربایجان شرقی

اختصاص ۴۵ میلیارد تومان به پروژه‌های آبرسانی آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اختصاص ۴۵ میلیارد تومان برای اجرای خط انتقال آبرسانی از سد نهند به تبریز و چند پروژه دیگر آبرسانی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود بهبودی اظهار کرد: بنا به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ چهارصد و پنجاه میلیارد ریال (۴۵ میلیارد تومان) به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای، برای اجرای خط انتقال آبرسانی از نهند به تبریز، پروژه حفر ۳۰ حلقه چاه در نهند و نیز افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ شماره ۵ آبرسانی زرینه رود به تبریز در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت اختصاص این اعتبار در سرعت بخشیدن به پروژه‌های آبرسانی استان، افزود: کلان شهر تبریز در سال‌های اخیر با مشکلات عمده در زمینه آب مواجه و شاهد قطعی‌های مکرر آب شرب در فصل تابستان بوده است.

بهبودی با بیان اینکه سرانه مصرف آب به دلایل بهداشتی و توسعه شهر تبریز، افزایش یافته، افزود: نیاز به تأمین آب از منابع مختلف با افزایش ظرفیت‌های موجود و تسریع پروژه‌های نیمه تمام با اعتبار پیش بینی شده برای کوتاه مدت گره گشای مشکلات شرب شهر تبریز خواهد بود.

کد خبر 5169122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha