۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۱۶

طی ۱۱ ماه گذشته؛

۳۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان تهران متلاشی شده است

۳۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان تهران متلاشی شده است

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۳۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی ۱۱ ماه گذشته در استان تهران متلاشی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی ظهر دوشنبه در مراسم امحا ۲ تن و ۹۰۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در ورامین که با حضور سایر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر در شرق استان تهران در یک سال گذشته حدود ۱۰ تن بوده است که در خصوص کشفیات این حوزه رشد داشته ایم.

وی افزود: مواد مخدری که امروز امحا شد در مدت ۲ سال کشف شده است و این ۲۹۰۰ کیلو کاربرد دارویی ندارد و در این زمینه اگر مواد مخدری در حوزه دارویی کاربرد داشته باشد تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

عزیزی در خصوص اولویت‌های پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ نیز گفت: اولویت اصلی ما برخورد با فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر است و در دستگیری معتادان متجاهر در کل کشور درصد کمی تنازل داشته ایم که در طرح سهمیه بندی استانی وظایف به خوبی انجام شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن تقدیر از پلیس مبارزه مواد مخدر در راه مبارزه با قاچاقچیان گفت: مبارزه با مواد مخدر و سوداگران کاری نفس گیر است و عزیزان ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی برای این مهم و آسایش خانواده‌ها و جامعه دریغ نخواهند کرد و در این راه پلیس در کشور ۴ هزار شهید تقدیم کرده است.

وی عنوان داشت: در شرق استان تهران با تلاش همکاران طی ۱۱ ماهه سال جاری ۳۰ باند مواد مخدر متلاشی شده است.

عزیزی در پایان گفت: در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پلیس مسئول کمیته مقابله است اما مکمل آن اقدامات ایجابی می‌باشد و در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید کار اجتماعی صورت گیرد و نیاز به اقدامات فرهنگی داریم و این مستلزم آن است که از خانواده آگاه سازی ها شروع و به جامعه و نهادهای تربیتی و اخلاقی ختم شود.

کد خبر 5170400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha