۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۰۹

رییس بیمارستان بهارستان:

شایعه چرخش کرونای انگلیسی در بهارستان کذب است

شایعه چرخش کرونای انگلیسی در بهارستان کذب است

بهارستان- رییس بیمارستان بهارستان از فوت ۳ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲ روز گذشته خبر داد و گفت: شایعه چرخش کرونای انگلیسی در بهارستان کذب است.

ناصر عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان بهارستان اظهار داشت: هم اکنون شاهد افزایش آمار بیماران بدحال در این شهرستان هستیم.

عباسی در ادامه از فوت ۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ۲ روز گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون حدود ۷ بیمار بدحال در بیمارستان این منطقه بستری هستند.

رئیس بیمارستان بهارستان با ابراز نگرانی از احتمال افزایش دوباره تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بهارستان، گفت: ۳ شهروندی که اخیراً به‌خاطر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند در رده سنی ۵۰ تا ۶۰ سال بوده‌اند.

وی شایعات چرخش ویروس کرونای انگلیسی را در بهارستان تکذیب کرد و عنوان داشت: خوشبختانه تا امروز هنوز بیمار مبتلا به این ویروس ارتقا یافته در بیمارستان بهارستان شناسایی نشده است.

همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان نیز  با بیان اینکه نگرانی‌ها در مورد ویروس جهش‌یافته در شهرستان بهارستان وجود دارد، اظهار داشت: هرگونه کاهش سطح مراقبت‌های بهداشتی در سطح شهرستان می‌تواند خطرساز باشد.

دمیریان گفت: بر اساس برآوردهای سازمان بهداشت جهانی، کسانی که به نوع جدید ویروس کرونا مبتلا می‌شوند به طور متوسط آن را به ۱.۵ نفر انتقال می‌دهند، حال آن که این میزان در مورد ویروس قبلی کرونا ۱.۱ نفر بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان در ادامه از شهروندان خواست ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از هرگونه سفر در ایام نوروز پرهیز نمایند.

کد خبر 5175343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha