۶ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۳۶

امام جمعه شهرستان لالی:

جاده های بی کیفیت لالی خانواده ها را عزادار کرده است

جاده های بی کیفیت لالی خانواده ها را عزادار کرده است

لالی- امام جمعه شهرستان لالی گفت: اغلب جاده های این شهرستان فاقد کیفیت لازم هستند و این امر خانواده های زیادی را به دلیل بروز تصادف، عزادار کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسینی گرمسیری ظهر امروز جمعه در جلسه شورای برنامه‌ریزی این شهرستان لالی گفت: این شهرستان با وجود پتانسیل‌هایی که دارد ولی در زمینه راه‌های مواصلاتی اوضاع خوبی ندارد.

وی افزود: در این راستا هر ماه خانواده‌های بسیاری عزادار می‌شوند چرا که بسیاری از جاده‌های روستایی و صعب‌العبور و عملاً مال‌رو هستند.

امام جمعه شهرستان لالی ادامه داد: در این شهرستان جاده تعریفی ندارد و آن طور که باید و شاید مردم از این نعمت بهره‌مند نیستند.

وی عنوان کرد: شهرداری نیز در این زمینه وضعیت ضعیفی دارد و خیابان‌های مرکز شهر هم در اوضاع نابسامانی به سر می‌برند و شهرداری هم حفاری‌های انجام شده را ترمیم نمی‌کند و کارگران نیز مطالبات بسیاری دارند.

امام جمعه شهرستان لالی اضافه کرد: با وجود ۳۰ کیلومتر آب در شهرستان لالی ولی مجوز کشاورزی نمی‌دهند؛ اگر بخواهیم مشکل اشتغال در این شهرستان حل شود، هیچ راه و استعدادی به غیر از کشاورزی در لالی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: همه کارهای مربوط به جاده احمدفداله انجام شد و مطالعات آن نیز صورت گرفت و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ۹ تا ۱۲ هزار درخت مثمر نیز کاشته می‌شود؛ بنابراین اقدامات لازم برای این پروژه باید تسریع شود.

امام جمعه شهرستان لالی گفت: به غیر از سادات احمدفداله، ۲۰ تا ۲۵ هزار نفر عشایر در مسیر این راه تردد دارند که برای رسیدن به سردشت دزفول باید ۹ ساعت مسیر صعب العبور را طی کنند که فوتی‌های بسیاری نیز در این مسیر داشتند.

کد خبر 5176229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha