۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۰۷

رئیس مرکز اورژانس بابل خبر داد:

رشد ۲۴ درصدی ماموریت اورژانس بابل در ایام نوروز

رشد ۲۴ درصدی ماموریت اورژانس بابل در ایام نوروز

بابل- رئیس مرکز اورژانس بابل با اشاره به انجام هزار و ۷۳ ماموریت اورژانس در راستای طرح سلامت نوروزی گفت: این میزان نسبت به سال قبل رشد ۲۴ درصدی داشته است.

ابوالقاسم لعلی در گفتگو با خبرنگار مهر از مراجعه بیش از ۱۰ هزار بیمار به مراکز بیمارستانی شهرستان بابل از شروع طرح سلامت نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: در ایام طرح سلامت نوروزی، بالغ بر ۱۰ هزار و ۱۷۹ نفر از شهروندان و هموطنان تحت پوشش درمانی بخش اورژانس مراکز آموزشی و درمانی تابع دانشگاه علوم پزشکی بابل قرار گرفتند.

وی افزود: هفت هزار و ۸۵۴ نفر از مراجعه‌کنندگان به‌صورت سرپایی درمان شدند و دو هزار و ۳۲۵ نفر نیز در این مدت ضمن بستری شدن تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس سازمان اورژانس بابل ودبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل ادامه داد: از هزار و ۲۱۵ مسافری که برای درمان تاکنون به بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم‌پزشکی بابل مراجعه کردند حدود ۴۶ نفر نیازمند پذیرش و بستری در مراکز درمانی بودند که با تلاش کادر درمانی به نحوی شایسته تحت درمان قرار گرفتند.

لعلی افزود: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا کنون ۸۲۱ عمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی شهرستان بابل انجام گردیده است که شامل ۱۵۴ عمل اورژانس و ۶۶۷ عمل الکتیو بوده است.

لعلی در پایان گفت: سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل از ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین هزار و ۷۳ مأموریت انجام دادند که از این میان ۴۳۷ مأموریت شهری، ۶۳۶ مأموریت جاده‌ای بود و در مجموع ۸۷۹ مأموریت غیرتصادفی و ۱۹۴ مأموریت تصادفی بود و از این تعداد مأموریت‌های شهری و جاده‌ای ۴۷۳ بیمار و مصدوم به بیمارستان منتقل و بستری شدند که نسبت به تعداد مأموریت‌های سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 5177254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha