۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰

استاندار آذربایجان شرقی:

امنیت پایدار آذربایجان شرقی با همه دشواری‌ها مثال‌زدنی است

 امنیت پایدار آذربایجان شرقی با همه دشواری‌ها مثال‌زدنی است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: امنیت پایدار امروز استان و کشورمان با همه دشواری‌ها و دشمنی‌ها مثال‌زدنی است و این جز با زحمات و فداکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ممکن نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در آئین تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: اعیاد بزرگ شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) که با افتخار هفته سربازان گمنام نامگذاری شده را تبریک و تهنیت عرض نموده و به نوبه خود از امنیت موجود که مرهون تلاش‌های عزیزان گمنام است سپاسگزاری می‌کنم.

وی ادامه داد: سال گذشته در کشور و استان آذربایجان شرقی ایام سختی سپری شد، برخی بلایای طبیعی همچون زلزله و آتش‌سوزی، مسائل اقتصادی و مناقشه قره باغ و تحریم‌های ظالمانه را در کنار شیوع بیماری کرونا داشتیم که مدیریت این بحران‌ها امر بسیار سخت بود و بدخواهان و دشمنان در تلاش برای بهره برداری از این مسائل در راستای ایجاد ناامنی در جامعه و سطح استان بودند که این مکر و حیله‌ها به خود دشمنان برگشت.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالیم که سال ۱۴۰۰ را با موفقیت خصوصاً در عرصه‌هایی چون کرونا آغاز کرده‌ایم و امیدواریم عنایات حق تعالی و حضرت ولیعصر در ادامه این مسیر شامل حالمان شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: امروز امنیت پایدار استان و نظام جمهوری اسلامی ایران با همه دشواری‌ها و دشمنی‌ها مثال‌زدنی است و این ممکن نیست مگر با زحمات و فداکاری نیروهای امنیتی و تقدیم شهدای گرانقدر در این عرصه. مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مردمی گرامیداشت سالروز قیام ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ تبریز فرمودند آذربایجان نخبه پرور و جریان ساز است ولی تدین و تعهد آذری‌ها مثال زدنی است.

وی گفت: با توجه به اهمیت در تمامی ابعاد آن علاوه بر نقش بی بدیل نماینده ولی فقیه در استان، اداره کل اطلاعات استان با راه‌اندازی کمیته‌های اقدام و پایش و سلسله اقدامات هوشمندانه خود در کنار سایر نیروهای امنیتی انتظامی نظامی و قضائی در تأمین امنیت ایفای نقش نموده است.

پورمحمدی ابراز داشت: اهمیت آذربایجان و تأمین امنیت آن در واقع به منزله تأمین امنیت ایران است و در قضایای ناآرامی‌های سال ۹۸ مشاهده کردیم که دشمن با تمام وجود در صدد برهم زدن نظم آرامش موجود تبریز بود که به حول و قوه الهی و با تدبیر و هماهنگی شاهد آرامش در سطح استان بودیم.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان از زحمات پرسنل و مدیریت اداره کل اطلاعات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 5178944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha