۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۵۶

طحان نظیف :

مذاکرات هیئت وزیران در خصوص کمبود مرغ و تخم‌مرغ منتشر شود

مذاکرات هیئت وزیران در خصوص کمبود مرغ و تخم‌مرغ منتشر شود

عضو شورای نگهبان گفت: مذاکرات هیئت وزیران در خصوص کمبود مرغ و تخم‌مرغ منتشر شود تا مردم بدانند دولت محترم چرا در تأمین دو قلم کوچک معیشتی تا این اندازه ناتوان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طحان نظیف عضو شورای نگهبان در واکنش به اظهارات حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: معیارهای بررسی صلاحیت که در سال ۹۶ به طور رسمی اعلام شده اما شاید بهتر این باشد که مشروح مذاکرات هیئت محترم وزیران در خصوص کمبود مرغ و تخم‌مرغ فعلاً منتشر شود تا مردم بدانند دولت محترم چرا در تأمین دو قلم کوچک معیشتی تا این اندازه ناتوان است. درد مردم فعلاً مرغ و تخم‌مرغ است جناب آشنا.

به گزارش مهر، حسام الدین آشنا در توئیتی در صفحه شخصی خود خواستار انتشار مذاکرات شورای نگهبان در مورد احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان مطرح دوره‌های قبل شده بود.

کد خبر 5179181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      0 0
      پیشنهاد خوبیه اگر برای شفاف سازی، همانند مجلس ، همه مذاکرات هیات دولت و سایر نهادها پخش شود. مگر موارد امنیتی و محرمانه. اینطوری مردم آنلاین از مصوبات و تصمیمات خبر می شوند و رانت هم از بین می رود. علی الخصوص در خصوص مصوبات دولت که تشریفات قانون مجلس را برای ابلاغ ندارد.