۱۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱

کولیوند خبر داد؛

افزایش مراجعه به مراکز درمانی و اورژانس در ۵ روز گذشته

افزایش مراجعه به مراکز درمانی و اورژانس در ۵ روز گذشته

رئیس اورژانس کشور گفت: علاوه بر حوادث ترافیکی، مراجعه افراد به اورژانس و مراکز درمانی در پنج روز اخیر افزایش پیدا کرده است.

پیرحسین کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: علاوه بر حوادث ترافیکی، مراجعه افراد به اورژانس و مراکز درمانی در پنج روز اخیر افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مراجعه به مراکز درمانی نسبت به سال گذشته افزایش ۸۰ درصدی داشته و امسال نه تنها پذیرش بیماران کرونایی را داشته‌ایم، بلکه تلفات جاده‌ای هم نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

رئیس اورژانس کشور افزود: علائم ویروس کرونای انگلیسی شدیدتر شده؛ این نوع ویروس یک‌بار در نوبت اول، خودش را نشان می‌دهد و یک‌بار هم در هفته دوم بیماری، بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش به مردم توصیه می‌شود.

کد خبر 5179336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس FR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      0 0
      دروغ دروغ دروغ، ترکیه با جمعیت برابر ایران و سخت گیری بسیار، دیروز 48000 مبتلا و 170 نفر فوتی داشت، اونوقت ما؟!!! چرا حکومت اینچنین دروغگوست؟
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      0 0
      ایکاش ایشان گوشه چشمی هم به مدافعان سلامت که در قالب تیم پزشک خانواده ، در روستاها و شهرهای زیر بیست هزارنفر متولی شناسایی ودرمان بیماران کرونایی هستند می داشتند و می گفتند چند درصد از امارهای تشخیص ودرمان بیماران کرونایی که کارشان به مراکز مراقبت های ویژه بیمارستانی شهرهای بزرگ نمی کشد توسط اعضای