۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۵۸

فرماندار فیروزکوه:

ثبت نام ۴۸۹ داوطلب در انتخابات شوراهای روستایی فیروزکوه قطعی شد

ثبت نام ۴۸۹ داوطلب در انتخابات شوراهای روستایی فیروزکوه قطعی شد

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه از ثبت نام قطعی ۴۸۹ داوطلب در انتخابات شوراهای روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم مهری عصر سه شنبه در خصوص تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی در فیروزکوه اظهار داشت: روستاهای شهرستان فیروزکوه به دو بخش ارجمند و مرکزی تقسیم می‌شود که در بخش مرکزی در ۵۰ روستا انتخابات برگزار می‌شود.

مهری افزود: مجموع داوطلبین در این بخش ۳۵۳ نفر بوده که ۳۲۷ نفر مرد و ۲۶ داوطلب نیز زن می‌باشد در این بخش یک داوطلب دارای مدرک دکترا و همچنین ۴۰ داوطلب مدرک لیسانس و ۲۳ داوطلب نیز دارای مدرک فوق لیسانس است.

وی گفت: در بخش مرکزی ۲۳ درصد به مجموع داوطلبان نسبت به دوره گذشته اضافه شده و همچنین ۳۸ درصد نیز به داوطلبین زن افزوده شده است.

فرماندار فیروزکوه بیان داشت: در بخش ارجمند نیز در ۱۶ روستا انتخابات برگزاری می‌شود که ۱۳۶ داوطلب در این بخش ثبت نام کردند و در این بخش نیز ۱۱۹ داوطلب مرد و ۱۷ داوطلب زن در این انتخابات ثبت نام کردند که مدرک تحصیلی یک نفر دکترا، ۱۷ داوطلب لیسانس و هفت داوطلب نیز فوق لیسانس می‌باشند.

مهری عنوان داشت: نسبت به دوره قبل در بخش ارجمند ۳۰ درصد افزایش داوطلب در این انتخابات داشتیم و همچنین ۱۰ درصد نیز به میزان داوطلبان زن نیز افزوده شده و در تمامی این روستاها داوطلبین به حد نصاب رسیده و همچنین انتخابات شوراهای روستایی امسال در هفت روستای جدید برگزار می‌شود که یک روستا در بخش ارجمند و ۶ روستا در بخش مرکزی است.

کد خبر 5188607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha